אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אירוקה - נתיב הכניסה של הלפרין לקניונים צילום: אלון אשכנזי

אירוקה - נתיב הכניסה של הלפרין לקניונים

כיום מונה אופטיקה הלפרין 130 סניפים, אלא שרובם ממוקמים ברחובות הערים או במרכזים מסחריים פתוחים ולא בקניונים עצמם

23.04.2012, 07:03 | אורנה יפת

עבור אופטיקה הלפרין, רכישת אירוקה תהווה בעיקר רכישה של מיקומים אטרקטיביים בתוך הקניונים. כיום מונה אופטיקה הלפרין 130 סניפים, אלא שרובם ממוקמים ברחובות הערים או במרכזים מסחריים פתוחים ולא בקניונים עצמם.

אם נקודת החוזק של אירוקה טמונה במיקומים, הרי שחולשתה נעוצה בעובדה שהיא מוכרת רק משקפי שמש, תחום שהפך לתחרותי ביותר. כיום ניתן למצוא משקפי שמש איכותיים במחיר התחלתי של 150 שקל, ותחת תנאי שוק כאלה מתקשה אירוקה לשלם את דמי השכירות בקניונים וגם להתפתח ולהרוויח. הלפרין יכולה לשלב משקפיים אופטיים בסניפי אירוקה בקניונים, ובכך אולי להביא את החנויות לאיזון תפעולי ואולי אף לרווחיות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות