אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איקאה גרמניה דחסה למודעה דיגיטלית אחת 2,800 מוצרים צילום: בלומברג

איקאה גרמניה דחסה למודעה דיגיטלית אחת 2,800 מוצרים

הרשת מציעה ללקוחות הפוטנציאליים לעבור על המודעה עם העכבר ולבחור את הפריטים באמצעות זכוכית מגדלת וירטואלית

23.04.2012, 08:22 | גיל קליאן

רשת הרהיטים השבדית איקאה מנסה לשכנע שהרהיטים שלה נכנסים בכל מקום, הפעם באמצעות דחיסת 2,800 מוצרים למודעה דיגיטלית אחת בגודל 300 פיקסלים על 250 פיקסלים. תחת הכותרת "חנות איקאה הקטנה ביותר בעולם", הרשת מציעה ללקוחות הפוטנציאליים לעבור על המודעה עם העכבר ולבחור את הפריטים באמצעות זכוכית מגדלת וירטואלית.

הקמפיין נעשה עבור איקאה בגרמניה, כאשר כל לחיצה על מוצר מקפיצה עמוד נפרד שבו ניתן מידע מפורט, כולל מחירו של המוצר בגרמניה וכן אפשרות להוספת המוצר לרשימת קניות. את המודעה אפשר למצוא בלינק http://bit.ly/J8Nz9X.

באתר אדוויק השוו את המודעה של איקאה לרעיון דומה אחר ממסע פרסום של חברת המכוניות ב.מ.וו שפורסם במאי 2011. בקמפיין ההוא, תזוזה עם העכבר על מודעה בגודל זהה פתחה מגילה באורך 18 אלף פיקסלים, עם 5,500 מילים שהיללו את המכונית מתוצרת החברה הגרמנית.

תגיות