אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן אריקסון העולמית נכנסת כשותפה ב- THE TIME של אילן שילוח צילום: עידו איז'ק

מקאן אריקסון העולמית נכנסת כשותפה ב- THE TIME של אילן שילוח

קבוצת הפרסום משקיעה 4 מיליון דולר בחממת הסטארט-אפים הישראלית. העיסקה נעשתה לפי שווי של 30 מיליון דולר לחברה

29.04.2012, 11:01 | שלי פריצקר

The Time, חממת הסטארט-אפים של אילן שילוח, חתמה על הסכם עם מקאן אריקסון העולמית במסגרתו ישקיע משרד הפרסום 4 מיליון דולר ב-The Time. העיסקה נעשתה לפי שווי של 30 מיליון דולר לחברה. עם השלמת ההשקעה, יצטרף נציג מקאן לדירקטוריון החברה.

בעקבות ההשקעה מבנה האחזקות ב-The Time יהיה: אילן שילוח - 30%, ניר טרלובסקי - 25%, מנהלי The time ומקאן ישראל - 17%, מקאן - 15%, יורוקום - 9%, משקיעים פיננסים - 5%.

לאחרונה מכר שילוח המשמש כיו"ר קבוצת מקאן אריקסון ישראל את יתרת מניותיו למקאן העולמית וחתם על הסכם לפיו יישאר בתפקידו במשרד הפרסום בחמש שנים הקרובות לפחות.

לדברי אילן שילוח, "ההשקעה בחברת The Time על ידי מקאן העולמית מבטאת את השותפות ארוכת הטווח ביני לבין מקאן אריקסון באמצעות קבוצת הפרסום המובילה בישראל ועתה גם באמצעות פעילות The Time".

"מדובר בהשקעה אסטרטגית עבור The Time, שכן היא מצרפת לחברה שותף המכיר את עולם הניו-מדיה, ושחושף אותה ואת חברות הפורטפוליו שלה לסוכנות הפרסום הגדולה בעולם, ומכאן ללקוחות ולגופי המדיה המובילים בעולם", הוסיף אורי וינהבר מנכ"ל The Time.

The Time הוקמה ביולי 2009 על ידי שילוח וניר טרלובסקי. החברה משקיעה בחברות שעסקיהן מבוססים על פלטפורמות באינטרנט. תיק ההשקעות של החברה כולל כ-25 חברות. עד כה השקיעו בעלי המניות בחברה 12 מיליון דולר.

תגיות