אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אסם תמכור מכונות קפה לבתי קפה ומסעדות תחת המותג נסקפה מילאנו

אסם תמכור מכונות קפה לבתי קפה ומסעדות תחת המותג נסקפה מילאנו

בניגוד לנספרסו, מותג מכונות הקפה היוקרתי של נסטלה, המותג נסקפה מילאנו הוא עממי יותר ומבוסס על אבקת חלב, כאשר כוס קפה הפוך בטייק אוויי תעלה לצרכן 10 שקלים, וכוס אספרסו 7–8 שקלים

30.04.2012, 08:56 | אורנה יפת

חטיבת השוק המקצועי של אסם (אסם נסטלה פרופשיונל) רוצה ליהנות מהמחזורים הכספיים של שוק בתי הקפה. בישראל יש 2,500 בתי קפה המגלגלים מחזור של 4 מיליארד שקל בשנה. מסכום זה, חלקו של שוק הקפה מחוץ לבית עומד על מיליארד שקל, ולכן באסם רואים בו את אחד ממנועי הצמיחה העתידיים של החברה.

בהתאם, החטיבה נכנסת לתחום המשקאות ותשווק למסעדות ולבתי קפה מכונות קפה של המותג נסקפה מילאנו. המותג הושק על ידי נסטלה ב־2010, כאשר בסוף 2011 פעלו 5,000 נקודות מכירה של המותג בעולם. בניגוד לנספרסו, מותג מכונות הקפה היוקרתי של נסטלה, המותג נסקפה מילאנו הוא עממי יותר ומבוסס על אבקת חלב, כאשר כוס קפה הפוך בטייק אוויי תעלה לצרכן 10 שקלים, וכוס אספרסו 7–8 שקלים.

בישראל ערכה אסם פיילוט למותג בסניף נתב"ג של רשת בורגראנץ', ושיתוף הפעולה עתיד להתרחב ל־20 סניפים של רשת המזון המהיר. אסם מנהלת מו"מ עם רשת הפיצריות אל פרסקו וצפויה להיכנס לשיתוף פעולה עם חברות קייטרינג ורשת מלונות פתאל. באסם צופים להגיע ל־100 נקודות מכירה עוד השנה ול־250 נקודות ב־2013.

נוסף על כך, אסם תתחיל לשווק לשוק המקצועי מכונות מזיגה של מותג התה הקר נסטי.

לדברי יריב ארדון, מנכ"ל אסם נסטלה פרופשיונל, "בחברה מצפים שפעילות המשקאות החמים והקרים תגיע למכירות של 50 מיליון שקל בתוך שלוש שנים". מחזור המכירות של אסם נסטלה פרופשיונל עומד על 350 מיליון שקל בשנה.

תגיות