אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט" - סוף לסכסוך: חיתולי פמפרס חוזרים למדפי רמי לוי ב-42 שקל צילום: שאול גולן

בלעדי ל"כלכליסט" - סוף לסכסוך: חיתולי פמפרס חוזרים למדפי רמי לוי ב-42 שקל

אחרי כחודשיים וחצי וחמש פגישות, ולאחר שגם רשת ויקטורי הודיעה על הורדת פמפרס ממדפיה, הגיעה פרוקטר אנד גמבל להבנות עם שיווק השקמה; מחיר המוצר ברשת לפני הסכסוך היה כמעט זהה למחיר החדש

30.04.2012, 14:20 | אורנה יפת

לאחר כחודשיים וחצי, הסתיים הסכסוך המסחרי בין רמי לוי לפרוקטר אנד גמבל, ומותג החיתולים פמפרס יחזור בימים הקרובים למדפי הרשת - כך נודע ל"כלכליסט". בפגישה שנערכה הבוקר (ב') בין נציגי דיפלומט, מפיצת מוצרי פרוקטר אנד גמבל בישראל, לבין נציגי רשת שיווק השקמה, הגיעו הצדדים להבנות על מחיר החיתולים.

עם חזרת פמפרס למדפים, הוא יימכר אצל רמי לוי במחיר של 41.90 שקל לחבילה. טרם הסכסוך נמכר פמפרס אצל רמי לוי במחיר דומה לזה שיוצע כעת. הסכסוך בין הצדדים החל במחצית חודש פברואר ורק לאחר כחמש פגישות הצליחו הצדדים להביא לסיומו.

כפי שנחשף הבוקר ב"כלכליסט", גם רשת השיווק ויקטורי הסירה את פמפרס מהמדפים ובשבועיים האחרונים הפסיקה לשווק את החיתול לאחר שלא הגיעה עם פרוקטר אנד גמבל להבנות מסחריות. ויקטורי ביקשה להוריד את מחיר הקנייה של החיתול או לחילופין לקבל מבצעים מהחברה ונענתה בשלילה.

לא מן הנמנע כי העימות עם ויקטורי הוביל את פרוקטר אנד גמבל לזרז את סיום הסכסוך עם רמי לוי, שכן כל הסרה של המותג מהמדפים גורמת לה הפסדים בנתחי שוק לטובת המתחרה הגדולה, חוגלה, שמובילה את קטגוריית החיתולים עם המותג האגיס אשר נמכר בויקטורי ב-43 שקל.

תגיות