אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של שלמה SIXT עובר ליהושע TBWA צילום: אוראל כהן

תקציב הפרסום של שלמה SIXT עובר ליהושע TBWA

התקציב טופל בשבע שנים האחרונות על ידי משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS. היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

30.04.2012, 16:06 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של קבוצת שלמה SIXT של שלמה שמלצר עובר למשרד יהושע TBWA. התקציב טופל בשבע שנים האחרונות על ידי משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS.

היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה.

פעילות קבוצת שלמה SIXT כוללת ליסינג פרטי ותפעולי, השכרה רכב, מכירת רכב, מוסכים ושירותי דרך ביטוח. הקבוצה גם משווקת את המותג אופל בישראל שתקציב הפרסום שלו מטופל בגיתם BBDO.

תגיות