אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיווח: קוקה קולה במו"מ לרכישת חברת משקאות האנרגיה מונסטר

דיווח: קוקה קולה במו"מ לרכישת חברת משקאות האנרגיה מונסטר

ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי צעד זה נועד להגדיל את נוכחותה של חברת המשקאות הגדולה בעולם בשוק משקאות האנרגיה; קוקה קולה: "מדובר במו"מ לשיתוף פעולה ולא רכישה"

30.04.2012, 23:15 | סוכנויות הידיעות

חברת קוקה קולה נמצאת במו"מ לרכישת חברת מונסטר בברג' (Monster Beverage), צעד שעשוי להגדיל את נוכחותה של חברת המשקאות הקלים הגדולה בעולם בשוק משקאות האנרגיה, כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל" לפי מקורות הבקיאים בעניין.

קוקה קולה הכחישה את הדיווחים ומסרה כי מדובר במו"מ לשיתוף פעולה בלבד ולא רכישה.

רכישה של מונסטר בברג' – ששווי השוק שלה עלה על 13 מיליארד דולר לאחר שמניותיה זינקו בעקבות החדשות – תהייה הרכישה הגדולה ביותר של מותג עבור קוקה קולה.

מונסטר צמחה בשיעורי שיא כאשר דיווחה על צמיחה של 28% במכירות ברבעון הרביעי בשנה שעברה ל-467.3 מיליון דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הרביעי עלה ב-31% ל-64.5 מיליון דולר. ב-2011 רווחי החברה הסתכמו ב-1.7 מיליארד דולר, עלייה של 31% לעומת השנה הקודמת. אנליסטים צופים צמיחה של 17% נוספים ברווחים השנה.

עם זאת, מחיר חברת משקאות האנרגיה נחשב גבוה מכיוון שמחיר המניה שלה כמעט הוכפל בשנה שעברה, כך לפי אנשים הבקיאים בעניין. מונסטר נסחר במחיר הגבוה פי 30 מהרווח הצפוי שלה ב-2012, מחיר אשר אנליסטים מעריכים כגבוה. בשבוע שעבר המנייה הגיעה לשיא של שנה.

כתוצאה מכך, לפי המקורות, קוקה קולה עשויה להחליט שהמחיר גבוה מידי. לקוקה קולה כבר יש הסכם הפצה עם מונסטר.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
טעמתי מונסטר בחו"ל
אמנם הוא מגיע בטעמים שונים אך טעמתי את כולם ואני חייב לומר שהוא לא היה ממש טעים לטעמי,היה חסר גזים והוא היה מתוק מאד,לעומת זאת לרד בול שם (מדינות אירופה) יש טעם שונה משלנו והוא טעים יותר,חמצמץ יותר ואף מגיע בגרסה שמעורבת עם קולה,שילוב של משקה כזה עם נקניקיית בקר גרמנית,לא יכול להיות יותר טוב מזה!
ההוא , משם  |  01.05.12
2.
מונסטר !!!!
מהכרות קצרה ,מונסטר הוא מותג חזק ביותר אשר נמצא בעלייה חדה במיוחד בארה"ב ומדאיג מאוד את מובילת הקטגוריה בעולם- רד בול. המותג פונה בעיקר לבני נוער ויש לו אסטרטגיה שיווקית מאוד צעירה וקולית. אני מאמין שאם החברה המרכזית למשקאות תפיץ ותשווק את זה בארץ היא תוכל להגיע בקלות לנתח שוק של 40% בתקופה יחסית קצרה.
רונן  |  30.04.12