אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דנשר משיקה מותג חדש בקטגורית המוצרים ללא סוכר צילום: ירון וינברג

דנשר משיקה מותג חדש בקטגורית המוצרים ללא סוכר

ההשקעה במהלך נאמדת בחמישה מיליון שקל והיא תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס

02.05.2012, 15:58 | כתב כלכליסט

חברת דנשר משיקה בימים אלו מותג חדש בקטגוריית המוצרים ללא סוכר - TUSSO. תחת המותג יושקו בשלב הראשון סדרות מוצרים בקטגוריות הפינוק והמאפה הכוללות: שוקולד, קונפיטורות, עוגות, ופלים ועוגיות. ההשקעה במהלך נאמדת בחמישה מיליון שקל והיא תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס תחת הסיסמה "Tusso רגעים יפים בחיים". 

דנשר משווקת גם את המותג מרמולייט הפעיל כבר כ-20 שנה בקטגוריית המוצרים ללא סוכר וצברה ידע וניסיון רב בתחום זה.

שוק המוצרים ללא סוכר בישראל מוערך בכ- 220 מיליון שקל בשנה והוא נמצא בגידול מתמיד. בישראל חיים כ- 450 אלף איש הסובלים מסוכרת או בעלי סוכר גבוה והם הצרכנים העיקריים של הקטגוריה. בשנים האחרונות ניכרת ירידה בגיל בו מתחילות בעיות הסוכרת וגוברת המודעות לנזקי הסוכר,

מספר הצרכנים העוברים למוצרים ללא סוכר גדל בהתמדה וההערכה היא שלמעלה ממיליון איש לא צורכים מוצרים המכילים סוכר באופן מלא או חלקי.

לדברי עידו תורן, מנהל שיווק המזון בחברת דנשר: "מניתוח השוק וממחקרים שנערכו בחברה, עולה כי צרכני קטגוריית ה"ללא סוכר", ובמיוחד הצעירים שבהם, מחפשים מוצרי מזון הזהים בטעמם ובמראה שלהם למוצרי מזון "רגילים" הכוללים סוכר. הם מעדיפים מוצרים זמינים וטעימים, אותם הם יוכלו לחלוק עם שאר בני המשפחה.

היעד השיווקי של המהלך הוא להכפיל את המכירות של דנשר בקטגוריית המוצרים ללא סוכר תוך מספר שנים.

תגיות