אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: הניסאן החשמלית מגיעה לרחוב המסגר

פרסום ראשון: הניסאן החשמלית מגיעה לרחוב המסגר

ניגוד לרנו פלואנס ZE, הליף עומדת כדגם בפני עצמו, כלומר אינה מבוססת על מכלולים של מכונית מקבילה בעלת מנוע בנזין

03.05.2012, 17:58 | תומר הדר

ניסאן ליף, הרכב החשמלי הראשון של ניסאן שישווק בישראל, יוצג בקרוב באולם התצוגה המרכזי של קבוצת קרסו וישמש גם לנסיעות מבחן לקראת תחילת שיווקו המסחרי של הדגם. כך נודע ל"כלכליסט".

במסגרת ההכנות לקראת שיווקה של ניסאן ליף בישראל הוקמה עמדת טעינה בבניין קבוצת קרסו במתחם יד חרוצים שבתל אביב.

עם זאת, במפתיע, עמדת הטעינה לרכב החשמלי אינה שייכת לבטר פלייס, המשווקת ביחד עם קבוצת קרסו את רנו פלואנס החשמלית, אלא לחברת ג'ינרג'י הישראלית. ב

ניגוד לרנו פלואנס ZE, הליף עומדת כדגם בפני עצמו, כלומר אינה מבוססת על מכלולים של מכונית מקבילה בעלת מנוע בנזין.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל-6 וגם ל-5
הרכב עדיין לא נמכר באירופה. הוא נמכר כבר למעלה משנה וחצי בארהב ובהצלחה כבירה. זו למעשה המכונית "כולה חשמלית" (או PURE-EV בלשון מקצועית) הראשונה בעולם שנמכרת בכמויות מסחריות מרשימות. כמו כל רכב חדש היא חוותה מספר "תקלות ילדות" שתוקנו בקריאה מיוחדת- RECALL ע"י היצרן (בארהב) וזכתה בתואר רכב השנה ושבחים רבים בעיתונות המקצועית ובסקרים. כאמור מדובר ברכב יצור סדרתי יפני שאלפי יחידות ממנו כבר נמצאות בשימוש של נהגים פרטיים (רובם , כאמור, בארהב). לנושא טווח הנסיעה: צריך לקחת בחשבון כ - 100 ק"מ בין הטענות מה שמתאים "רק" ל 75-80% מהנהגים (לפי הסקרים שבוצעו). להערכתי האישית הפתרון של ניסאן טוב מזה של אגסי\רנו ויזכה להכרה והצלחה בארץ בתוך זמן יחסית קצר. אה..כן.. למען הסר ספק.. אני מתכוון להיות בין הראשונים שיקנו כזה.. :)
חשי , מרכז  |  08.05.12
לכל התגובות