אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קונים פחות: הרשתות הגדולות בארה"ב החמיצו את תחזיות המכירות באפריל

קונים פחות: הרשתות הגדולות בארה"ב החמיצו את תחזיות המכירות באפריל

מייסי'ס, טארגט וגאפ היו בין הרשתות שדיווחו על מכירות מאכזבות בחודש הקודם. המכירות הושפעו מחג הפסחא שחל מוקדם, מזג האוויר הקר ומחירי הדלק הגבוהים

03.05.2012, 21:40 | סוכנויות הידיעות
רשתות קמעונאות גדולות בארה"ב דיווחו על מכירות מאכזבות באפריל, כאשר מייסי'ס, טארגט וגאפ כולן החמיצו את התחזיות אשר מלכתחילה היו נמוכות והביאו בחשבון את מועד חג הפסחא שחל מוקדם השנה.

החג המוקדם גרם לעלייה במכירות במרץ אשר לא המשיכה גם לאפריל. החודש הקודם גם הושפע ממזג האוויר הקר בחלקו האחרון ומחירי הדלק הגבוהים.

לפי אנליסטים שסקרה ת'ומפסון רויטרס, המכירות בחנויות זהות עלו ב-2.2% עבור 18 קמעונאיות – הנתונים החודשיים הנמוכים ביותר מזה שנה וחצי. העלייה של 2.2% היא בהשוואה לעלייה לש 11.1% בשנה שעברה אז חג הפסחא חל ב-24 באפריל. במרץ ואפריל ביחד, אשר מייצגים גם את הקניות לחג, הרשתות דיווחו על עלייה של 4.5% במכירות. ירידה בהשוואה לגידול של 6.4% בחודשים אלו בשנה שעברה.

מייסי'ס דיווחה על עלייה של 1.2% במכירות בחנויות זהות והחמיצה את התחזיות שהיו לעלייה של 1.9%. גם טארגט החמיצה את התחזיות עם עלייה של 1.1% בהשוואה לצפי של 2.8%. גאפ דיווחה על ירידה של 2% במכירות כאשר הצפי היה לירידה של 0.8%.

תגיות