אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עם הפנים לחו"ל: מיתוג מחדש לרשת אופטיקה הלפרין צילום: יונתן הלפרין

עם הפנים לחו"ל: מיתוג מחדש לרשת אופטיקה הלפרין

המנכ"ל: "כיום זה כבר לא ערך מוסף שהרשת נוסדה בבני ברק. אם יבוא שחקן מחו"ל שירצה לקנות את הרשת, אני צריך לשדר בינלאומיות"

07.05.2012, 08:49 | אורנה יפת
רשת האופטיקה הלפרין עוברת מיתוג מחדש שנועד למצב אותה כרשת פחות ישראלית ויותר בינלאומית. בשילוט החדש יושמטו שמו של המייסד, הרב רפאל הלפרין, והיישוב שבו נוסדה הרשת, בני ברק. כמו כן הורדה המילה "אופטיקה" משם המותג וכך גם הכיתוב "הזולים במדינה". מה שנותר הוא "הלפרין" ולידו הכיתוב: "רשת האופטיקה הזולה והמקצועית".

"אנחנו מסתכלים קדימה", הסביר יעקב הלפרין, המנכ"ל ובעלי הרשת. "זה כואב לנו, אבל שמו של אבי, רפאל, יוזכר בפרסומים כמי שייסד את הרשת. כיום זה כבר לא ערך מוסף שהרשת נוסדה בבני ברק, מאחר שהיא מוכרת בכל הארץ. נוסף על כך, אם בעוד כמה שנים יבוא שחקן מחו"ל שירצה לקנות את הרשת, אני צריך לשדר בינלאומיות".

הלפרין תשקיע 11 מיליון שקל במיתוג מחדש. מסכום זה, 8 מיליון שקל יושקעו בהחלפת הריהוט בסניפים (מחום ללבן) והשאר בשילוט.

לדברי הלפרין, המילה "אופטיקה" הוסרה מהשלטים מתוך כוונה להחליש את הבולטות של פעילות המשקפיים כך שיהיה אפשר בעתיד להיכנס לתחומים נוספים. "אנחנו מעוניינים להיכנס לתחום היהלומים", הסביר, "המטרה שלי היא לחבור לקונצרן בינלאומי בתחום זה ולהקים בתוך הסניפים עמדות לממכר תכשיטים משובצים יהלומים".

עד כה הוחלפה הנראות בכ־20 מתוך 130 סניפי הרשת. במקביל, הרשת חתמה על חוזים לפתיחת 18 סניפים חדשים בקניונים ובמרכזים מסחריים והם עתידים להיפתח עד אמצע 2013.

תגיות