עם הפנים לחו"ל: מיתוג מחדש לרשת אופטיקה הלפרין
המנכ"ל: "כיום זה כבר לא ערך מוסף שהרשת נוסדה בבני ברק. אם יבוא שחקן מחו"ל שירצה לקנות את הרשת, אני צריך לשדר בינלאומיות"
"אנחנו מסתכלים קדימה", הסביר יעקב הלפרין, המנכ"ל ובעלי הרשת. "זה כואב לנו, אבל שמו של אבי, רפאל, יוזכר בפרסומים כמי שייסד את הרשת. כיום זה כבר לא ערך מוסף שהרשת נוסדה בבני ברק, מאחר שהיא מוכרת בכל הארץ. נוסף על כך, אם בעוד כמה שנים יבוא שחקן מחו"ל שירצה לקנות את הרשת, אני צריך לשדר בינלאומיות".
הלפרין תשקיע 11 מיליון שקל במיתוג מחדש. מסכום זה, 8 מיליון שקל יושקעו בהחלפת הריהוט בסניפים (מחום ללבן) והשאר בשילוט.
לדברי הלפרין, המילה "אופטיקה" הוסרה מהשלטים מתוך כוונה להחליש את הבולטות של פעילות המשקפיים כך שיהיה אפשר בעתיד להיכנס לתחומים נוספים. "אנחנו מעוניינים להיכנס לתחום היהלומים", הסביר, "המטרה שלי היא לחבור לקונצרן בינלאומי בתחום זה ולהקים בתוך הסניפים עמדות לממכר תכשיטים משובצים יהלומים".
עד כה הוחלפה הנראות בכ־20 מתוך 130 סניפי הרשת. במקביל, הרשת חתמה על חוזים לפתיחת 18 סניפים חדשים בקניונים ובמרכזים מסחריים והם עתידים להיפתח עד אמצע 2013.
תגובה אחת לכתיבת תגובה