אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סקר: 4 מכל 5 אמריקאים עם סמארטפון נכנסו דרכו לפייסבוק צילום: בלומברג

סקר: 4 מכל 5 אמריקאים עם סמארטפון נכנסו דרכו לפייסבוק

לפי נתוני קומסקור לחודש מרץ, שירותי גוגל עדיין מובילים עם חשיפה של 96.9%, והרשת החברתית מגיעה אחריהם. האפליקציות מועדפות על פני הדפדפן

08.05.2012, 15:51 | יוסי גורביץ

גוגל ופייסבוק נאבקות על הגלישה מהסמארטפונים, ובינתיים ידה של גוגל על העליונה: מנתוני חברת המעקב קומסקור שפורסמו אמש (ב'), עולה כי 96.9% מהאמריקאים שגלשו מטלפונים חכמים במרץ נכנסו לשירותי גוגל, יותר מ-93 מיליון משתמשים. ענקית הרשת הובילה במכשירי iOS (האייפון והאייפד), אנדרואיד ובלקברי.

פייסבוק נמצאת במקום השני, עם חשיפה של 80.4%, וכ-78 מיליון ביקורים במהלך מרץ. למקום השלישי הגיעו אתרי יאהו, עם חשיפה של 74.7% - מעל 66 מיליון מבקרים. במקום הרביעי נמצאת אמזון, ואת החמישייה הפותחת סוגרים ויקיפדיה והאתרים הקשורים אליה.

בקומסקור ציינו כי הגולשים נכנסו לרוב האתרים דרך אפליקציות ייעודיות (כמו יישום החיפוש של גוגל או אפליקציית פייסבוק), ולא באמצעות הדפדפן. בטוויטר, שהיה האתר ה-11 במספר המבקרים בו, 96.5% מהביקורים בוצעו באמצעות האפליקציה. החריג הבולט כאן הם אתרי ויקימדיה, שבו רק כ-0.2% מהביקורים בוצעו באמצעות יישום.

מבחינת החשיפה לאפליקציות של החברות, באייפון האפליקציה השניה בפופולריות שלה היא של מפות גוגל (אחרי אפליקציית האפסטור עצמה), כשפייסבוק במקום השלישי. במכשירי אנדרואיד יישום החיפוש של גוגל הגיע שני, מפות גוגל היו במקום השלישי, ג'ימייל במקום הרביעי, ופייסבוק (שבניגוד ליישומי גוגל אינה אפליקציה מובנה במכשירים) נדחקה למקום החמישי. מהנתונים עולה שמשתמשי אנדרואיד הם גם משתמשים כבדים בשאר השירותים של גוגל.

תגיות