אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הבשורה של הרבעון היא כניסתנו לוולמארט"

"הבשורה של הרבעון היא כניסתנו לוולמארט"

סודה סטרים, שמוצריה יימכרו בחנויות ענקית הקמעונאות, רשמה זינוק של 50% בהכנסות הרבעון הראשון. המניה זינקה אמש ביותר מ־20% בנאסד"ק

10.05.2012, 07:31 | ניר צליק

"מעבר לתוצאות הטובות שלנו הבשורה המרכזית היא שסודה סטרים נכנסת לוולמארט. אנחנו לא סתם נכנסים לוולמארט, אנחנו נכנסים ל־3,000 חנויות עם קולקצייה של קיר שלם, הכוללת שני דגמים שונים של מכשיר ההגזה שלנו ו־30 טעמים". כך אמר דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים, יצרנית מכשירי המשקאות המוגזים לבית, עם פרסום דו"חות הרבעון הראשון של 2012, שבהם היכתה סודה סטרים את התחזיות, ואף העלתה את תחזיותיה ל־2012.

"מלבד מכירות של סירופים ומכשירים", הסביר בירנבאום, "יהיו גם עמדות החלפה לגז. זה מביא אותנו לפריסה של 13 אלף חנויות בארה"ב, ו־8,000 תחנות להחלפת גז. זה מצדיק השקעה שיווקית שונה, ופרסום מאסיבי, כולל בטלוויזיה. עם זאת, ההוצאות על פרסום ימשיכו להיות כ־16% מהמחזור שלנו".

החברה סיכמה רבעון ראשון מוצלח ורשמה הכנסות של 87.9 מיליון דולר, עלייה של 50.2% לעומת הרבעון המקביל ב־2011. הכנסות החברה באמריקה זינקו ב־93% ל־25.6 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם הסתכם ב־11.5 מיליון דולר, צמיחה של 67% לעומת הרבעון המקביל.

בעקבות התוצאות, העלתה החברה את תחזיותיה ל־2012 והיא צופה כעת צמיחה של 33% בהכנסות לעומת 2011 ל־384 מיליון דולר לעומת התחזית הקודמת של 370 מיליון דולר. הרווח הנקי צפוי לעמוד על 41 מיליון דולר לעומת התחזית הקודמת שעמדה על 39 מיליון דולר.

שני פרמטרים משמעותיים עבור החברה הם מכירות מכשירי הסודה סטרים ומכירות הסירופים, שמלמדות כי המכשירים נמצאים בשימוש. ברבעון הנוכחי מכרה החברה 683 אלף מכשירים לעומת 592 אלף מכשירים ברבעון המקביל וכ־5.8 מיליון בקבוקי סירופ לעומת 3.9 מיליון ברבעון המקביל. הכנסות החברה ממכירת מכשירים צמחו ב־37% ל־33.5 מיליון דולר וההכנסות ממכירת מוצרים מתכלים צמחו ב־61% ל־52.4 מיליון דולר.

בירנבאום סיפר על תכניות לחדירה לאזורים נוספים: "לאחרונה נכנסנו ליפן ולברזיל ואנחנו בוחנים גם כניסה להודו".

תגיות