אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תנובה נפרדת מגיתם BBDO

תנובה נפרדת מגיתם BBDO

זאת לאחר שפורסם כי משרד הפרסום מתחרה על תקציב שטראוס; היקף התקציב המנוהל, שעמד ב-2011 על כ-11.5 מיליון דולר, יחולק כנראה בין המשרדים הנוספים במערך - גליקמן ומקאן

13.05.2012, 10:25 | שלי פריצקר

על רק ההתמודדות של גיתם BBDO על תקציב שטראוס, המתחרה הגדולה תנובה החליטה להיפרד ממשרד הפרסום. ביום שישי האחרון נפגשו אריק שור, מנכ"ל תנובה, ואייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב, עם מודי כידון, מבעלי גיתם, ועם מיכל המאירי, מנכ"לית המשרד, וסיכמו על סיום העבודה המשותפת בתום 15 שנה.

היקף תקציב תנובה שנוהל במשרד עמד על כ-11.5 מיליון דולר ב-2011. מותגי תנובה שטופלו בגיתם - הגבינות פיראוס ועמק, טירת צבי ומאמא עוף, צפויים לעבור לשני משרדי הפרסום הנוספים המטפלים במערך הפרסום - מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב.

בשבוע שעבר נודע כי גיתם מנסה להעביר לידיו את תקציב שטראוס המטופל בשלמור אבנון עמיחי. מולו מתמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי. מדובר בהיקף תקציב של כ-15 מיליון דולר. אם לבסוף יוחלט בשטראוס להעביר את התקציב לאדלר, גיתם עלול להישאר קירח מכאן מכאן.

אריק שור אמר: "גיתם BBDO היו שותפים להצלחות שיווקיות רבות של תנובה וליוו את תנובה במהלכים רבים וטובים שלנו ואנו מודים להם על כך ומאחלים להם הצלחה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות