אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קניון G צמרת יורד אל העם: יותר חנויות עממיות, פחות מותגי יוקרה צילום: תומי הרפז

קניון G צמרת יורד אל העם: יותר חנויות עממיות, פחות מותגי יוקרה

המשנה למנכ"ל גזית גלוב: "יצאה למרכז סטיגמה של מעושרים ומעושרות - אבל זה ממש לא הקהל שמגיע אליו"

13.05.2012, 12:16 | אורנה יפת

הנהלת גזית גלוב מבצעת שינוי תמהיל בקניון G צמרת, שנפתח לקהל במרץ 2011. כפי שנחשף ב"כלכליסט" בדצמבר האחרון, החברה תכננה את המהלך במשך חודשים ארוכים בשל תנועת קונים דלה מהצפוי. הסוחרים במקום התלוננו אז ל"כלכליסט", כי בית הקפה רביבה וסיליה וכן מעדניית זלמן בשרים עובדים טוב אבל אין במקום מספיק תנועה של קונים. כעת, שנה וחודשיים לאחר השקת הקניון, מכניסה הנהלת החברה חנויות יותר עממיות שפונות לרדיוס רחב יותר של קונים, ומוותרת על כמה מותגי יוקרה.

קבוצת סקאל סוגרת את שתי החנויות שהפעילה בקניון – חנות אמפוריום וחנות של מותג הלבשה תחתונה. כמו כן נסגרת חנות הלבשת הילדים KD KIDS. במקומם ייכנסו מותגים של קבוצת גולף – חנות גולף אנד קו נכנסת במקום חנות אימפוריום על שטח של 170 מ"ר, חנות ההלבשה התחתונה אינטימה מקבוצת גולף נכנסת במקום מותג ההלבשה התחתונה של סקאל על שטח של 70 מ"ר וחנות גולף בייבי וקידס נכנסת על שטח של 90 מ"ר שלא אוכלס עד כה.

לדברי ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב, "החוזה עם החנויות של סקאל ו-KD KIDS הופסק באמצע בהסכמה של שני הצדדים. סקאל יוצא כי חנות ההלבשה התחתונה שלו לא מספיק מוכרת והם לא פיתחו את הרשת יותר מדי. הקהל דרש בסקרים את רשת אינטימה. גם אמפוריום לא עשתה שם פדיונות ראויים".

לדבריו, התדמית שיצאה למרכז המסחרי ככזה המיועד רק למעושרים ומעושרות איננה נכונה. "אילנה קאופמן, מנכ"לית גולף אנד קו, לא הייתה נכנסת למקום שפונה רק לקהל של המגדלים. כשהיא פותחת חנויות ב-G צמרת היא מסתכלת על טריטוריה שאמורה לשרת את תושבי בבלי, יהודה מכבי ורמת אביב".

על חנות סופר פארם אמר אשל, "בקומה הזו יש סופר פארם שעושה התאמות בתוך הנכס כדי לענות על הצרכים של התושבים. החנות נמצאת בעלייה מתמדת בפדיונות שלה. זו חנות של 330 מ"ר שהיא יותר קטנה מחנויות רגילות שלהם".

"יצאה למרכז סטיגמה של מעושרים ומעושרות אבל זה ממש לא הקהל שמגיע אליו", אמר אשל והוסיף כי "לא נכניס לקניון חנות של קסטרו, רנואר או זארה, כי אין לנו שטחים והם לא מתאימים לקונספט של הקניון".

המתחם בו ממוקם המרכז המסחרי ממשיך להתפתח וכרגע נבנים בו זמנית שלושה בניינים, שיאכלסו 400 משפחות. בניית הבניינים החדשים צפויה להסתיים בתוך כשנה וחצי. בנוסף, בתוכנית בניית ארבעה מבנים נוספים שצפויים להבנות בשלוש השנים הקרובות.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
G ב- U
כן, נכון לעשירים (ולא משנה ממה, כמה וממתי) יש מספיק כסף לקנות את המוצרים בארץ המקור... כניסה של כל-כך הרבה מותגים מבית "גולף", יעמיס גם הוא על מגוון האלטרנטיבות .. היו יותר יצירתיים, כך שיהיה באמת קניון קרוב לבית.. ויש הרבה בתים במקום. החנות "הכי" טובה שם היא כמובן עדן טבע מרקט... אפילו הסופרמקרט (מגה בעיר) קטן מידי לנתונים העכשוויים, שלא לדבר על העתידיים אחרי השלמות תכנוני הבניה. הקיצור - מקום נחמד לסיבוב Window Shopping , פינוקי בריאות בעדן וקפה אצל רביבה - לא יותר מזה.
צפונית , בבלי דרום  |  13.05.12
לכל התגובות