אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז צילום: עמית מגל

תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז

זאת לאחר שטופל ב-5 השנים האחרונות על ידי גליקמן נטלר סמסונוב; היקף התקציב של החברה עומד על 20 מיליון שקל

13.05.2012, 15:29 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז, לאחר שטופל ב-5 שנים האחרונות על ידי משרד גליקמן נטלר סמסונוב. היקף תקציב השיווק של החברה עומד על 20 מיליון שקל.

על פי חוק חובת המכרזים, דואר ישראל כחברה ממשלתית מחוייבת לצאת למכרז חדש. גליקמן הגיע למקסימום הזמן שבו הוא יכול לטפל בתקציב על פי הכללים - 3 שנים חוזה ועוד פעמיים הארכה.

על פי התנאים המקדימים במכרז יוכלו להתמודד על התקציב משרדים בגודל בינוני שהיקף פעילותם 80-180 מיליון שקל לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

בעבר טיפל בתקציב משרד הפרסום גלר נסיס ולפניו יהושע TBWA. מדואר ישראל נמסר כי משרד גליקמן נטלר סמסונוב צפוי להתמודד שוב במכרז.

תגיות