אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של רכבת ישראל צילום: אוראל כהן

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של רכבת ישראל

התקציב מוערך ב־15 מיליון שקל בשנה. המשרד גבר על אדלר חומסקי שאף הוא הגיע לשלב הגמר במכרז

14.05.2012, 08:06 | שלי פריצקר
משרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכה בתקציב הפרסום של רכבת ישראל המוערך ב־15 מיליון שקל בשנה, כך נודע ל"כלכליסט". המשרד גבר על אדלר חומסקי שאף הוא הגיע לשלב הגמר במכרז.

משנת 2007 טופל התקציב במשרד זרמון גולדמן (ששינה את שמו לזרמון DDB). זרמון היה המשרד היחיד שהתמודד במכרז לאחר שמשרדים אחרים שהוזמנו למכרז סירבו לקחת בו חלק בשל התנאים המסחריים שלטענתם לא היו כדאיים.

הפעם הוגשו הצעות משבעה משרדים ובהם שמעוני פינקלשטיין ברקי, גיתם BBDO, אשכנזי זלצמן ויורו (ההצעה של יורו נפסלה בשל טעות טכנית).

למכרז היו שלושה שלבים: בשלב הראשון נדרשו המשרדים לתת מענה לסוגיה שיווקית; בשלב השני (שאליו הגיעו חמישה משרדים) הם נדרשו להציג תוכנית אסטרטגית שיווקית לרכבת ישראל בפני ועדה מקצועית; ולשלב הסופי הגיעו כאמור שני משרדים.

בפני משרד הפרסום שנבחר במכרז יעמוד אתגר לא פשוט: לשפר את התדמית הבעייתית של רכבת ישראל בעיני הציבור. בשנים האחרונות פעלה הרכבת בפרופיל שיווקי נמוך בשל בעיות פנים־ארגוניות ועתה היא מתכוונת להגביר את הפעילות השיווקית שלה.

השנה מתכננת רכבת ישראל, בין השאר, לפתוח את הקו המשודרג לבאר שבע כדי להפעיל רכבות אקספרס בין תל אביב לבירת הנגב. נוסף על כך הרכבת פתחה בפיילוט למתן שירותי אינטרנט אלחוטי בקרונות ובתחנות.

תגיות