גם באפריל: "כלכליסט" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל
"כלכליסט" דורג במקום ה-13 בקרב כלל האתרים בישראל ובולט בגלישה ממקומות עבודה עם חשיפה שבועית של 16.1% ומיקום שביעי בדרוג הכללי
"כלכליסט" דורג באפריל במקום ה-13 בדירוג האתרים הכללי בישראל. שיעור החשיפה לאתר הסתכם ב-14.4%. מדובר ב-580 אלף גולשים ייחודיים בשבוע ל"כלכליסט". המתחרים, "גלובס" ו"דה מרקר", מדורגים במקומות ה-14 וה-16 בהתאמה עם חשיפה שבועית של 13.8% ו-13% באפריל. כל תרי החדשות בישראל רשמו ירידה קלה בחשיפה עקב חופשות הפסח ויום העצמאות שחלו במהלך חודש אפריל.
אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל גם בגלישה ממקומות העבודה ואף מטפס למקום ה-7 מכלל האתרים בארץ עם חשיפה שבועי של 16.1%. אתרי "גלובס" ו"דה מרקר" מדורגים רק במקומות ה-10 וה-12 בהתאמה.
בחודש החולף הגדיל "כלכליסט" את החשיפה בגלישה מטלפונים סלולריים. שיעור החשיפה השבועית מטלפונים סלולריים הסתכמה ב-4.6%. "גלובס" ו"דה מרקר" הגיעו לשיעור חשיפה שבועית של 4.8% ו-5% בהתאמה.
על סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זאת, יצויין כי בשנים שחלפו הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.
6 תגובות לכתיבת תגובה