קמפיין עולמי: שתיקת הסרטים
הקמפיין משחזר כמה מהסצנות המפורסמות ביותר בתולדות הקולנוע, ואז קובע בפשטות את מה שכולנו יודעים: בלי הפסקול המוכר, זה לא היה עובד
17.05.2012, 09:47 | תמי מלצר־רוזנווקס
זהירות: זוהי מודעת בועה. מודעה שנוצרה בידי אנשי פרסום עבור לקוחותיהם, אנשי הפרסום, והיא פונה לקהל של אנשי פרסום במטרה אחת ויחידה: לזכות בתחרויות פרסום.
לרוב אני נמנעת מלהציג מודעות כאלה, שלהבדיל ממודעות רגילות אינן מביאות כל תרומה ממשית לקידום האנושות ולהעצמת היקום. אבל הפעם תסלחו לי. זהו קמפיין לבית הפקה המייצר פסקולים מוזיקליים לפרסומות.
הקמפיין משחזר כמה מהסצנות המפורסמות ביותר בתולדות הקולנוע, ואז קובע בפשטות את מה שכולנו יודעים: בלי הפסקול המוכר, זה לא היה עובד. כאן הושיבו תואם סילבסטר סטאלון על המדרגות המפורסמות של המוזיאון ההוא בפילדלפיה. לכולנו ברור שברגע שתתחיל מוזיקת רוקי הידועה, הוא יזרוק את העיתון ויתחיל לרוץ, אגרופיו מכים באוויר, עד לראש המדרגות. אבל... שום דבר לא יקרה בלי הפסקול.
הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה