אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל אלקטרה צריכה: "פעילות אייס תתרום לנו ערך משמעותי בטווח הארוך" צילום: עמית שעל

מנכ"ל אלקטרה צריכה: "פעילות אייס תתרום לנו ערך משמעותי בטווח הארוך"

החברה בניהולו של יקי ודמני סיכמה את הרבעון הראשון עם עלייה של 7% ברווח הנקי ל-15.4 מיליון שקל ועלייה של 7.8% בהכנסות ל-509 מיליון שקל

22.05.2012, 08:50 | שי סלינס

"במרץ השלמנו את רכישת חלק מפעילות רשת אייס - דיפו ואנו ממשיכים לפעול על מנת לשלבה במערכת העסקית של אלקטרה מוצרי צריכה, כאשר את תוצאותיה נראה בדוחות הרבעון השני. אנו מאמינים, כי פעילות אייס - דיפו תתרום לנו ערך מוסף משמעותי בטווח הארוך", כך אמר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה עם פרסום תוצאות החברה לרבעון הראשון של השנה.

יקי ודמני מנכל אלקטרה עם טל בורשטיין , צילום: עמית שעל יקי ודמני מנכל אלקטרה עם טל בורשטיין | צילום: עמית שעל יקי ודמני מנכל אלקטרה עם טל בורשטיין , צילום: עמית שעל

הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2012 עלו ב-7.8% ל-509 מיליון שקל, לעומת 472 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת מגידול של 16% בהכנסות ממגזר מוצרי הצריכה החשמליים ומגידול של 6.2% בהכנסות ממגזר הקמעונאות.

הרווח הנקי של החברה עלה ברבעון הראשון ב-7% ל-15.4 מיליון שקל, כאשר מבחינת החלוקה למגזרי פעילות, רשמה אלקטרה עלייה של 16.2% בהכנסות במגזר מוצרי הצריכה ל-269.4 מיליון שקל. העלייה נבעה בעיקר מגידול במכירות המזגנים, המוצרים המיובאים, וממכירות פעילות "אלקטרה בר".

במגזר התקשורת והמחשבים, הכולל את רשת "אלקטרה מחשבים", רשמה החברה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של כ-45.1 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 48.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. הקיטון במכירות נבע בעיקר מירידה במכירות הטלפונים הסלולאריים. הרווח התפעולי של המגזר ירד ברבעון הראשון ל-730 אלף שקל, לעומת 1.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2012.

ממאזנה של אלקטרה מוצרי צריכה עולה, כי ההון העצמי בסוף חודש מרץ 2012 עמד על כ-514.1 מיליון ₪ ומהווה כ-41.9% מסך מאזנה של החברה. יצוין, כי ההון העצמי האמור הוא לאחר חלוקת דיווידנד בסך של כ-30 מיליון ₪ שבוצעה בינואר השנה.

ודמניהוסיף ואמר כי "השיפור בתוצאות החברה ברבעון הראשון של שנת 2012 משקף את הפירות הראשונים של מנועי הצמיחה בהם השקענו בשנת 2011, וביניהם: פעילות 'אלקטרה בר', השקת מותג 'ווירלפול' ,פעילות 'דייקין' ותחילת הפעילות בפורטל הסחר המשותף 'YNET SHOPS'. בנוסף, נרשמה ברבעון הראשון עלייה במכירות של מרבית המותגים המובילים של החברה, כולל בפעילות המזגנים".

תגיות