אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטימצקי וצומת ספרים במבצעים מתונים לקראת שבוע הספר צילום: טל שחר

סטימצקי וצומת ספרים במבצעים מתונים לקראת שבוע הספר

סטימצקי תשקיע קרוב ל־6 מיליון שקל בפעילות סביב שבוע הספר, וצומת ספרים תשקיע כ־5 מיליון שקל, בין היתר בשיתוף פעולה עם איקאה

23.05.2012, 10:12 | אורנה יפת
רשתות הספרים נערכות לשבוע הספר ומצפות למכירות של כמיליון ספרים בחודש יוני. סטימצקי תשקיע קרוב ל־6 מיליון שקל בפעילות סביב שבוע הספר, וצומת ספרים תשקיע כ־5 מיליון שקל, בין היתר בשיתוף פעולה עם איקאה. סטימצקי צפויה להמשיך בשבוע הספר את המבצע הנוכחי שלה — שלושה ספרים ב־96 שקל, וצומת ספרים הכריזה על מבצע של שלושה ספרים ב־99 שקל. לשאלה מדוע ויתרה צומת ספרים על המבצע שליווה אותה תקופה ארוכה של ארבעה ספרים ב־100 שקל, טוען אבי שומר, מנכ"ל ומבעלי הרשת, כי "מדובר במבצע שהרשת עושה בכל שנה בדצמבר ולא בשבוע הספר. במבצע של ארבעה ב־100 אנחנו בוחרים את הספרים וההוצאות, ובשבוע הספר אנו עושים הנחה על כל הספרים, ואי אפשר לעשות מבצע כזה בלי שיתוף המו"לים".

למרות התחרות הקשה והשחיקה במחיר המכירה הממוצע של ספר, הצליחו הרשתות הגדולות, סטימצקי וצומת ספרים, להציג גידול במכירות החנויות הזהות ב־2011. לדברי איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, ב־2011 גדלו המכירות במונחים כספיים בחנויות זהות ב־5.4% לעומת 2010. אבי שומר, מנכ"ל ומבעלי צומת ספרים, מדווח על עלייה של 5% בחנויות הזהות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות