אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדלר חומסקי הוא הזוכה בקקטוס הזהב 2012 צילומים: אוראל כהן עמית שעל

אדלר חומסקי הוא הזוכה בקקטוס הזהב 2012

המשרד, שהגיע בשנתיים האחרונות למקום הרביעי, גרף את המקום הראשון. אחריו: גיתם BBDO, שהיה הזוכה של 2011, ומקאן אריקסון

28.05.2012, 22:57 | שלי פריצקר

משרד אדלר חומסקי הוא הזוכה הגדול בתחרות הקריאייטיב השנתית של איגוד חברות הפרסום "קקטוס הזהב 2012". המשרד, שהגיע בשנתיים האחרונות למקום הרביעי, גרף את המקום הראשון כאשר זכה ב־80 נקודות בחישוב המשוקלל, ובהפרש ניכר מהשאר. המשרד קטף 29 פרסים: 2 "גרנד קקטוס", 7 פרסי זהב, 4 כסף ו־16 ארד. הציון מורכב מחדשנות, רעיון וביצוע. השנה הוגשו לתחרות 430 עבודות, מהן 227 העפילו לגמר ו־90 זכו בפרסים.

גיתם BBDO, שזכה בשנה שעברה במקום הראשון, זכה השנה במקום השני עם 53 נקודות לאחר שקטף 14 פרסים: גרנד קקטוס אחד, 3 פרסי זהב, 7 כסף ו־3 ארד. כמו ב־2011, גם השנה הגיע מקאן אריקסון למקום השלישי, עם 52 נקודות. המשרד הוביל במספר העבודות שהעפילו לגמר (60) וזכה ב־21 פרסים: 3 זהב, 7 כסף ו־11 ארד.

אייל חומסקי אייל חומסקי אייל חומסקי

יורו ישראל זכה במקום הרביעי עם 32 נקודות ו־7 פרסים; באומן בר ריבנאי ירד מהמקום השני בשנה שעברה למקום החמישי השנה עם 23 נקודות ו־13 פרסים אף לא אחד מהם זהב: 4 כסף ו- 9 ארד.

זוכה מפתיע הוא קמפיין הבולבולים של משרד האינטראקטיב טוויסטד עבור קונדומים דורקס. הקמפיין שיצר באזז זכה במקום הראשון בקטגוריית האינטרנט. בשקלול הכללי הקמפיין זכה ב-15 נקודות אחרי שקטף גרנד פרי ו-2 זהב.

שלמור אבנון עמיחי Y&R, משרד הפרסום שעבר שנה לא פשוטה, במקום השישי עם 22 נקודות בחישוב הכללי (3 כסף, 8 ארד).

את המקום השמיני חולקים גליקמו נטלר סמסונוב ויהושע TBWA עם פרס ארד אחד כל אחד.

תגיות