אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הצרכנים העדיפו דלק זול והקפיצו את המכירות של טן 10 ב-26% צילום: אלכס קולומויסקי

הצרכנים העדיפו דלק זול והקפיצו את המכירות של טן 10 ב-26%

למרות זאת, הפחתת מרווח השיווק הביאה לירידה של 4% ברווח הנקי ל-8.3 מיליון שקל. מנכ"ל רשת תחנות הדלק Ten, דני בן-נר: "המשך ההבטחה למחיר זול עולה בקנה אחד עם המשך הגידול במכירות"

29.05.2012, 18:51 | שהם לוי

העלייה החדה במחירי הבנזין והסולר שהגיעו במהלך הרבעון הראשון של 2012 לשיא כל הזמנים הביאה את הצרכנים הישראלים לחפש את תחנות הדלק הזולות, גם אם זה תלוי בחיסכון של כמה שקלים בחשבון הדלק. היום מפרסמת רשת תחנות הדלק טן 10 (Ten 10) את הדוחות הכספיים ומציגה זינוק של 26% במכירות ל-292 מיליון שקל שנבע בחלקו גם מהעלייה החדה במחירי המכירה.

בשורה התחתונה הציגה החברה ירידה של 5% ברווח הנקי מ-8.7 מיליון שקל ל-8.3 מיליון שקל. מנכ"ל רשת תחנות הדלק טן, דני בן-נר אמר אחרי פרסום הדוחות הכספיים: "המשך ההבטחה למחיר זול עולה בקנה אחד עם המשך הגידול במכירות".

במהלך הרבעון החולף פתחה החברה שלוש תחנות דלק חדשות שתרמו אף הן להגדלת מחזור המכירות.

רווחי החברה לפני מסים, מימון, פחת והפחתות חד פעמיות (EBITDA) הסתכמו ב-12.3 מיליון שקל, לעומת 15.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של 20%.

הונה העצמי של טן 10 עמד על 68.9 מיליון שקל והיווה כ-13% מסך המאזן של החברה, שיעור דומה לזה שנרשם אשתקד.

במהלך הרבעון יצרה החברה תזרים של 9 מיליון שקל מפעילות שוטפת, לעומת תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 49 מיליון שקל. הקיטון בתזרים השוטף נבע מהקיטון בסעיפי ההון החוזר ברבעון הראשון.

תגיות