אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: פצע חברתי

קמפיין עולמי: פצע חברתי

מודעה שמציגה תרופת פלא לקשיים חברתיים - קרם לטיפול באקנה

31.05.2012, 10:10 | תמי מלצר־רוזנווקס

המוצר: קרם לטיפול באקנה המדינה: קולומביה המשרד: Ogilvy & Mather, בוגוטה

בבית הספר קראו לזה "מדרש תמונה": היועצת הציגה איור ובו סיטואציה חברתית, והילדים היו אמורים להתייחס לבעיה המוצגת ואגב כך גם להיפתח ולשוחח על הבעיות שלהם. במדרש התמונה, סליחה, בפרסומת שלפנינו מופיעה סיטואציה כואבת: תהום עמוקה וטובענית מפרידה בין הנערה הבודדה לבין חבריה המקובלים, שמבלים יחד באיזו מסיבה.

ובכן, יועצת יקרה, סתם בזבזת שנים בלימודי פסיכולוגיה: זו לא באמת תהום. זה בסך הכל זקיק שערה שנסתם בגלל הפרשה עודפת מבלוטות החלב, וכתוצאה מכך פיתח תגובה דלקתית. במילים אחרות: זה חצ'קון. טיפה אחת ממשחת הפלאים שלנו תרפא אותו ותסלול מחדש את הדרך לחיי חברה תוססים.

אולי מתבגר צייר את המודעה אולי מתבגר צייר את המודעה אולי מתבגר צייר את המודעה

האיור עצמו נורא מכוער. כל כך מכוער, שאני רוצה להאמין שצייר אותו מישהו מקהל היעד, טינאייג'ר מחוצ'קן ומתוסכל. אולי הוא זה שהגה את הקונספט כי ילדים, כמו תמיד, אומרים את הדברים הכי אמיתיים, אכזריים וישירים. מצד שני, אולי זה פשוט סתם איור מכוער.

הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות