אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב הפרסום של מאוחדת צילום: ינאי יחיאל

ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב הפרסום של מאוחדת

היקף תקציב קופת החולים, שטופל בשנים האחרונות על ידי JWT ישראל, צפוי לעמוד על 6 מיליון שקל בשנה

31.05.2012, 11:06 | שלי פריצקר

משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב של קופת חולים מאוחדת. היקפו צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה. התקציב טופל בשנים האחרונות על ידי JWT ישראל.

הליך המכרז היה ארוך והתנהל בשני סבבים. הוא החל באוקטובר 2011, אולם זמן קצר לאחר מכן התברר שמתוך שני המשרדים שהתמודדו - באומן בר ריבנאי ושטרית גרופ - רק באומן עמד בתנאי הסף. בקופה הוחלט לצאת במכרז חדש על מנת לשמור לעצמה את יכולת המו"מ וההתמחרות.

המכרז הראשון גם עורר לא מעט ביקורת בענף, בין השאר בשל הדרישה להפקיד ערבות גבוהה של 500 אלף שקל, שירדה במכרז השני ל-100 אלף שקל. לסבב השני ניגשו תשעה משרדים, ולשלב הגמר עלו רגב קויצקי וענבר מרחב ניסן.

"אנחנו שמחים מאוד לקבל לידנו את הטיפול בתקציב הקופה", מסר מנכ"ל המשרד גיא קלנר. "זה היה אתגר ספורטיבי אמיתי להשתתף במכרז אסטרטגיה וקריאייטיב כזה מול משרדים מצויינים, והזכייה היא מחמאה גדולה לצוות המשרד בתום תהליך ארוך".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות