אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בשולי הרשת: התכשיטים עושים צ'ק-אין צילום מסך: mashable.com

בשולי הרשת: התכשיטים עושים צ'ק-אין

חברה מסן פרנסיסקו מציעה עגילים ושרשראות שמבוססים על שירות המיקום פורסקוור, ומציגים מפה של המקומות שבהם אתם אוהבים לבקר

31.05.2012, 15:37 | סוכנויות הידיעות

אם אתם דבוקים למסך הסמארטפון בכל מקום, לפחות תנו לזה ביטוי אמנותי: חברת Meshu מסן פרנסיסקו מצאה דרך יצירתית לקדם את עצמה, ומציעה תכשיטים שמבוססים על פורסקוור. צורת התכשיט עוקבת אחר המקומות שאליהם הלך האדם שעונד אותו, בהתבסס על ה"צ'ק אינים" שביצע בשירות המיקום הפופולרי.

אחרי שהמשתמש נכנס לאתר Meshu דרך החשבון שלו בפורסקוור, הוא יכול ליצור תכשיט המציג מפת צ'ק-אינים בערים ואזורים שונים בעולם, כולל בישראל. ניתן גם להסיר צ'ק-אינים, כדי לדאוג שהתכשיט ייראה טוב יותר.

בין התכשיטים המוצעים ניתן למצוא עגילים, שרשראות וחפתים. האתר Mashable מציין שהמחירים נעים בין 75 ל-150 דולר, והתכשיטים מגיעים בגוונים נייטרליים ועשויים מכסף, עץ וחומרים נוספים. באופן רשמי משו שולחת את התכשיטים לגולשים בתחומי ארה"ב, אך גולשים מרחבי העולם שמעוניינים בהם יכולים ליצור עמה קשר.

גולשים שלא מחזיקים בפורסקוור, או לא רוצים שכל זר ברחוב יידע לאן הם אוהבים ללכת, יכולים להשתמש באפליקציה של האתר כדי ליצור מפות בעצמם, או לרכוש תכשיטים המבוססים על מקומות שונים בעולם.

תגיות