אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ייצוגיות נגד גולן טלקום ו-HOT מובייל: לא ערוכות לניידות צילום: יובל חן

ייצוגיות נגד גולן טלקום ו-HOT מובייל: לא ערוכות לניידות

התובע נגד גולן טלקום דורש החזר של 50% מעלות החשבונית החודשית ופיצוי בגין עגמת נפש בסך כולל של 6.3 מיליון שקל; התביעה נגד HOT מובייל הוגשה בסכום של 3.15 מיליון שקל

04.06.2012, 19:54 | מארק שון

גולן טלקום הציגה את עצמה כאלטרנטיבה צרכנית, חברת שפועלת גם בצרפת, אך למעשה לא נערכה כראוי לקלוט את הלקוחות שירצו לעבור אליה - כך נטען במסגרת תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית שהוגשה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. "בידי החברה יש פרטים מלאים אודות כמות המקרים בהם בוצע ניוד והלקוחות נתקלו בבעיה באי קבלת שיחות מחברות אחרות", נכתב בבקשה שהוגשה באמצעות עורך הדין יוסף ח'ואלד. "הערכת הנזק בשלב זה הינה בעייתית...התובע מעריך שהחברה מעניקה שירותים לכ- 17 אלף מנויים אשר נתבקשו להתנייד אליה, מעריך כי מחצית מהמנויים שהתניידו מחברות אחרות נתקלו בבעיה". התובע, ראמי ספורי משפרעם, תובע החזר 50% מעלות החשבונית החודשית ופיצוי בגין עגמת נפש, סך הכל 6.3 מיליון שקל.

אך לא מדובר בתביעה היחידה שהוגשה בעניין בעיית הניוד בחברות. ביום ד' שעבר הוגשה בקשה דומה נגד HOT מובייל בסכום של 3.15 מיליון שקל. התובע, דוד אנגור, מבקש לייצג באמצעות עורך הדין אמיר ישראלי את "כלל הלקוחות אשר הליך ניודם לא בוצע תוך שלוש שעות ממועד תחילת קבלת השירותים".

בתביעה נכתב כי HOT מובייל, שפעלה בעבר תחת השם מירס, הציעה את שירותיה במחיר אטרקטיבי ללקוחות פרטיים ובסמיכות יוצאת דופן למתחרה, גולן טלקום. "החברה כלל לא היתה ערוכה לקליטת אלפי הלקוחות שביקשו לקבל שירותים. בעיקר לא היתה ערוכה לביצוע הליך ניוד אל מול המפעיל הקודם ולקוחות תמימים נטשו את המפעילים ונאלצו לעשות שימוש במספר זמני אשר איננו המספר הקודם בו עשו שימוש", נכתב בתביעה.

תגיות

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
להתרחק מהוט מובייל כמו מאש
חברת הוט-מובייל מתעללים בי מזה כחצי שנה. הצטרפתי אליהם לפני חצי שנה והתנתקתי לאחר כרבע שעה עןד בסניף, אלא שהסתבר שהם משכו מחשבוני כסף כבר בחודש שאחרי כאילו אני לקוחה שלנם. אז יידעתי אותם בטעות והם מצידם הבטיחו החזר כספי כבר בחודש לאחר מכן. החזר כספי לא הגיע מזה כחצי שנה, וזאת לאחר שיחות חוזרות ונשנות מצידי - עשרות שיחות. כל פעם הבטחות והתנצלויות אבל כסף אין. אני ממליצה בחום להתרחק מהוט מובייל כמו מאש, המציאות גרועה מכל דימיון.
ט  |  21.10.12
44.
עברתי להוט מובייל קיבלתי ניתוק קו ויחס מזלזל
כבר למעלה מ- 24 שעות שהקו שלי מנותק. אינספור פניות לשירות לקוחות (זמן המתנה ממוצע לנציג - 40+ דקות). אף אחד לא מסייע. מבטיחים לחזור עם תשובות ולא חוזרים. מסרבים להעביר לממונה/אחראי. שלחתי תלונה למשרד התקשורת. פניתי בפקס׳ ובמייל להוט מובייל ונאדה. הקו שלי מנותק כבר 25 שעות. השיא היה כשאחרי כל מסכת התלאות הלכתי למרכז שירות/מכירות בדיזנגוף סנטר והנציג שם שאל אותי: ״אולי הבעיה אצלך?״. ועניתי לו שכנראה שכן, כי אני פרייארית עם הסכם ניוד אליהם. 
מירה בל , השרון  |  25.06.12
42.
משרד התקשורת כרגיל לא ערוך ולא בודק
מעבר לכך שאני חושב שהתביעה קנטרנית והזויה, הגוף אותו צריך לתבוע וממנו צריך לדרוש הסברים לחוסר ההיערכות והמוכנות של החברות תוך וידוא מראש והתראות לחברות הגדולות שלא ישחקו משחקים ויעכבו את העברת הלקוחות תוך עיכוב תהליך הניוד, הוא משרד התקשורת , זה חוזר על עצמו שוב ושוב, וכל פעם מתפלאים מחדש, מדוע אנחנו הלקוחות צריכים לסבול מחוסר מחשבה/מקצועיות/מיומנות מינימלית של אותם ״עובדי ציבור״ שיושבים במשרד התקשורת, הן באגף הפיקוח שמורכב כולו מאנשים חסרי הבנה ויכולת והן מאגף הנדסה שיש שם אולי בן אדם אחד איכפתי ומקצועי, זה התפקיד שלהם וחבל שכספי הציבור מתבזבזים על אנשים חסרי מעוף ויוזמה, מציע למבקר המדינה לבדוק מה קורה שם, בטוח שזה יגרום לפיטורים מיידיים של לפחות 90 אחוז מעובדי המשרד ..כל הכבוד לגולן טלקום, התביעה הייצוגית לא תצליח מכיוון שאין סיבה לתביעה, סבלנו הרבה יותר קשה מהחברות הישנות..
מיקי , תל אביב  |  07.06.12
לכל התגובות