אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גולן טלקום: בשלושה שבועות גייסנו 50 אלף לקוחות, חדשים ומתניידים צילום: יובל חן

גולן טלקום: בשלושה שבועות גייסנו 50 אלף לקוחות, חדשים ומתניידים

41 אלף קווים עברו משלוש חברות הסלולר הגדולות לשתי החברות החדשות - גולן טלקום ו-HOT מובייל מאז השיקו השתיים את פעילותן לפני שלושה שבועות. רוב הניודים בוצעו ל-HOT מובייל, שגייסה 30 אלף קווים, ו-11.4 אלף קווים התניידו לגולן טלקום

06.06.2012, 07:00 | גילעד נס

כ-41 אלף קווים עברו מ-3 חברות הסלולר הגדולות לשתי החברות החדשות - גולן טלקום ו-HOT מובייל מאז השיקו השתיים את פעילותן לפני כשלושה שבועות. רוב הניודים בוצעו ל-HOT מובייל, שגייסה כ-30 אלף קווים, וכ-11.4 אלף קווים התניידו מהחברות הוותיקות לגולן טלקום, אך במקביל התניידו קרוב ל-1,000 לקוחות בחזרה מגולן טלקום לספקית הסלולר המקורית שלהם, כך שהחברה ניידה לתוכה נטו רק כ-10,400 קווים. במקביל חלה האטה בקצב הגיוס של ספקיות הסלולר הווירטואליות, ולמרות שגם מהן מתניידים לחברות החדשות, מדובר במספרים זניחים.

ייצוגיות נגד גולן טלקום ו-HOT מובייל לא ערוכות לניידות התובע נגד גולן טלקום דורש החזר של 50% מעלות החשבונית החודשית ופיצוי בגין עוגמת נפש בסך כולל של 6.3 מיליון שקל; התביעה נגד HOT מובייל הוגשה בסכום של 3.15 מיליון שקל מארק שון, 41 תגובותלכתבה המלאה

גולן טלקום פרסמה אמש (ג') כי עד כה גייסה 50 אלף לקוחות (חדשים ומתניידים), אולם גורמים בענף מטילים ספק במספר זה. על פי הערכות, לקוחות רבים רוכשים כרטיס SIM של גולן טלקום אך אינם זונחים עדיין את ספק הסלולר המקורי שלהם, וזאת ממגוון סיבות - העובדה שגולן טלקום (כמו HOT מובייל) פועלת בקידומת חדשה (058) המאפשרת להצטייד במספר "יפה", חשש מבעיות עתידיות בחברה ורצון לשמר את החיבור לספקית המקורית כמעין ביטוח, רכישת כרטיס למכשיר ראשון המיועד לילדים במשפחה, ועוד.

יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, צילום: ראובן שניידר יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל | צילום: ראובן שניידר יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל, צילום: ראובן שניידר

הגיוס הגדול יותר ל-HOT מובייל מוסבר בעיקר בנוכחות הפיזית של מרכזי המכירות של החברה ברחבי הארץ, המאפשרים ללקוחות להתעניין בהצטרפות לחברה, לקבל את כרטיס ה-SIM ולהפעיל את תהליך הניוד (ללקוח עם מספר קיים) בתוך מספר שעות, לעומת התהליך המקביל בגולן טלקום, המצריך רישום באתר, המתנה להגעת כרטיס ה-SIM בדואר והפעלתו - תהליך העשוי להתמשך כשבוע וחצי.

קשיים בניוד

בשתי החברות חווים הלקוחות קשיים בניוד, ולפיכך גם נתוני הניוד משתנים מדי יום, בעת שלקוחות הנמצאים במעבר בין החברות מסיימים את תהליך הניוד. בשבוע שעבר אף עצרה פלאפון את תהליך הניוד של לקוחותיה לגולן טלקום לאחר שלטענתה גולן לא עמדה בהוראות הניוד שהכתיב בעבר משרד התקשורת. לאחר כיממה הורה משרד התקשורת לפלאפון להסיר את החסימה על מנת שלא לפגוע ברצף מעבר הלקוחות, אך המשרד בודק את פעילות גולן ואת עמידתה בהוראות הרישיון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
לא נותנת שירות ויש בעיות עם ניוד מגולן טלקום ולגולן טלקום
קודם כל תהליך של ניוד לגולן טלקום היה ארוך (יותר משבוע). אחרי שהניוד התבצע לא קיבלתי שיחות נכנסות במשך יומיים. בגלל התקלה החמורה הזו התניידתי חזרה לפלאפון. כבר עברו יותר מ-10 ימים וגולן טלקום לא משחרר את הניוד לפלאפון ולכן אני לא מקבלת שיחות נכנסות מסלקום ואורנג'. בנוסף גולן טלקום דאגו לחייב אותי כבר 150 ש"ח, על סים ותשלום חודשי. לגולן טלקום אין אפילו טלפון לתמיכה.
טל , הרצליה  |  06.06.12
לכל התגובות