אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טוויטר, עכשיו גם בטלוויזיה

טוויטר, עכשיו גם בטלוויזיה

הרשת החברתית שידרה אמש את פרסומת הטלוויזיה הראשונה שלה, שמעודדת חברות להשתמש בשירות העמודים החדש. משתפת פעולה עם מירוצי NASCAR

11.06.2012, 12:55 | יוסי גורביץ
טוויטר שידרה אמש (א') את פרסומות הטלוויזיה הראשונות שלה במהלך מירוץ NASCAR, והמודעה מעודדת בעלי עסקים להשתמש בשירות העמודים החדש של טוויטר. כך דיווח הבלוג The Next Web.

הפרסומות של הרשת החברתית, באורך של כרבע דקה כל אחת, הראו את נהג המירוץ בראד קסלובסקי שהשתמש בסמארטפון ובו אפליקציית טוויטר כדי לתקשר עם העולם. באופן אירוני למדי, קסלובסקי סיים את המירוץ במקום ה-24 המאכזב.

מירוץ NASCAR הוא הגוף הראשון שמשתף פעולה עם שירות העמודים החדש של טוויטר. השירות, שהושק בשבוע שעבר, מאפשר לחברות ולגורמים אחרים להציג עמוד מעוצב, המזכיר את הטיימליין של פייסבוק.

העמוד מכיל לא רק את כל הציוצים עם התגית הרלוונטי לחברה (במקרה הזה, NASCAR#) אלא גם עובר עריכה על ידי עורך מטעם טוויטר, שמקדם את הציוצים המוצלחים יותר. התוצאה, לדברי טוויטר, היא חווייה יוצאת דופן למעריצים.

בכוונת הרשת החברתית להגיע להסכמים דומים עם חברות אחרות – מה שצפוי לאפשר לטוויטר להגדיל משמעותית את הכנסותיה, ובמקביל גם להפוך אותה לשחקן של ממש בתחום התקשורת.

טוויטר. מתרחבים, צילום: בלומברג טוויטר. מתרחבים | צילום: בלומברג טוויטר. מתרחבים, צילום: בלומברג

The Next Web מציין ששורה של ארגוני ספורט בארה"ב – בהם ליגת הפוטבול NFL וליגת הכדורסל NBA - אוסרים על הספורטאים ושאר הגורמים הקשורים לקבוצות לשלוח ציוצים במהלך משחקים, אך מעריך שהשותפות של טוויטר עם NASCAR עשויה לגרום להם לשקול מחדש את המדיניות הזו.

תגיות