אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיזם החומוס והסלטים של שטראוס במקסיקו יוצא לדרך צילום: סיון פרג'

מיזם החומוס והסלטים של שטראוס במקסיקו יוצא לדרך

מדובר בפרויקט משותף עם פפסיקו בהיקף של כ-10 מיליון דולר. גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה שינהל את הפרויקט: "מקסיקו מהווה נקודת התחלה מושלמת מבחינתנו - יש שם ביקוש לטעמים חדשים"

13.06.2012, 10:53 | שי סלינס

קבוצת שטראוס תתחיל למכור מטבלי וממרחי חומוס במקסיקו במסגרת שיתוף פעולה עם  פפסיקו במקסיקו. הפרויקט המשותף מוערך בכ-10 מיליון דולר.

גיורא בר דעה מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה ומי שינהל את הפרויקט המשותף אמר בראיון לתקשורת המקומית במקסיקו כי המטה של הפרויקט יוקם במקסיקו סיטי, בעוד שהחברות מתכננות להתרחב למדינות נוספות בדרום אמריקה ובאירופה עד סוף 2013. "מקסיקו מהווה נקודת התחלה מושלמת מבחינתנו. יש מקום במדינה לטעמים ולמוצרי מזון חדשים. נתחיל בכך שנמכור במקסיקו שלושה טעמים חדשים של חומוס", אמר בר דעה.

השקת הפרויקט במקסיקו, צילום: שטראוס השקת הפרויקט במקסיקו | צילום: שטראוס השקת הפרויקט במקסיקו, צילום: שטראוס

שטראוס מתכננת את השקת הפרויקט כמה מספר חודשים. גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס אמר בסמוך לפרסום תוצאות החברה לרבעון הראשון של השנה כי "הקבוצה נערכת בימים אלה להשקת פעילות בתחום המטבלים והסלטים במקסיקו ובגיאוגרפיה נוספת במסגרת השותפות עם פפסיקו, וכן להשקה צרכנית באנגליה בתחום המים במסגרת שיתוף הפעולה עליו הודענו בנובמבר האחרון עם קבוצת וירג'ן".

פפסיקו מקסיקו היא אחת מהחברות למוצרי צריכה הגדולות במדינה, עם מחזור שנתי של 4.3 מיליארד דולר ב-2011. החברה מפעילה 433 מרכזי הפצה, 21 אלף נתיבי מכירה ו-49 מפעלי יצור. 

תגיות