אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המיזם המבריק של פארמה

המיזם המבריק של פארמה

על החולצה החדשה של פארמה הודפסו שמות בעלי המנויים של הקבוצה. המטרה: כל מנוי יקנה חולצה

17.06.2012, 14:19 | סוכנויות הידיעות
פארמה סיימה את העונה במקום השמיני ופספסה את העפלה לליגת אירופה, אבל מנהלי פארמה מצפים לעלייה גדולה במכירת מנויים ומרצ'נדייז בזכות מהלך שיווקי מבריק.

על החולצה החדשה של פארמה לעונת 2012/13 הדפיסו את כל השמות של בעלי המנויים של הקבוצה. השמות הודפסו באפור על לבן, ועל פי הצפי, רבים מבעלי המנויים ירכשו את החולצה כדי לזהות את שמם עליה.

פארמה אינה הקבוצה הראשונה שעושה זאת. אלבש הספרדית עשתה בשנת 2000/01. באותה עונה העפילה לגמר גביע אופ"א והפסידה בו 5-4 לליברפול. סביליה גם כן הדפיסה חלק משמות האוהדים שלה על החולצות שלה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות