אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל פובליסיס: "נגדיל את חלקו של הדיגיטל מתוך עסקי הקבוצה בארץ" צילום: משה מילנר

מנכ"ל פובליסיס: "נגדיל את חלקו של הדיגיטל מתוך עסקי הקבוצה בארץ"

במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ציינו אתמול במסיבת עיתונאים מצומצמת את רכישת המשרד על ידי קבוצת פובליסיס העולמית

18.06.2012, 08:56 | גיל קליאן

במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ציינו אתמול (א') במסיבת עיתונאים מצומצמת את רכישת המשרד על ידי קבוצת פובליסיס העולמית. מוריס לוי, מנכ"ל חברת הפרסום השלישית בגודלה בעולם, פתח בתלונה על העיתונאים המקומיים - שכותבים על מהלכים עסקיים לפני שהוא הספיק לחשוב עליהם.

המהלך העסקי שעליו מדבר לוי הוא רכישת מניות השותפים הישראלים בבאומן בר ריבנאי, כאשר רק מנכ"ל המשרד יוסי לובטון ויו"ר המשרד יורם באומן ימשיכו להחזיק במשותף 7% מהמניות. במקביל, מינתה פובליסיס את ארי מלמוד, מנכ"ל חוגלה קימברלי לשעבר, למנכ"ל פובליסיס ישראל, תפקיד שבמסגרתו יחלוש על האחזקות באידיאולוג'יק וגלר נסיס. לדברי לוי, "שתי הפעילויות יופעלו בצורה נפרדת לחלוטין, אבל נצטרך לנצל סינרגיות כשנוכל. יוסי ימשיך לנהל את באומן, וארי ינהל את פובליסיס ישראל, כשיורם מפקח מלמעלה, מסייע לכל הפעילויות לצמוח ובונה אסטרטגיה".

מוריס לוי, צילום: בלומברג מוריס לוי | צילום: בלומברג מוריס לוי, צילום: בלומברג

לוי אמר כי הקבוצה תרצה להתרחב גם בתחומי המדיה וכן להגדיל את חלקו של הדיגיטל מתוך עסקי הקבוצה בארץ. על המשבר בתעשיית הטלוויזיה אמר לוי כי ישראל אינה חריגה בנוף העולמי, וכי חברות הטלוויזיה יצטרכו לפתור את המצב באמצעות תכנים אינטראקטיביים. כשנשאל על המשך דרכם של לובטון ובאומן במשרד הפנה לוי את השאלה לבאומן, שאמר כי "השותפים שנקנו לא שותפים לניהול החברה כבר שלוש שנים. אני ויוסי נישאר פה עוד זמן". על כך הוסיף לובטון: "אנו מחויבים בחוזה להישאר פה עוד כמה שנים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות