אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Cal החליפה את מערכת הגביה לפתרון מבית אורקל צילום: shutterstock

חברת Cal החליפה את מערכת הגביה לפתרון מבית אורקל

המערכת תספק מידע מקיף על הלקוח, החלפתה הוא חלק מתוכנית אסטרטגית לשדרוג מערכות הליבה, בעלות כוללת של חמש מיליון שקל

18.06.2012, 13:57 | כלכליסט

חברת כרטיסי האשראי Cal הטמיעה בחודש אפריל מערכת גביה חדשה מבית אורקל המבוססת על פתרון ה-ERP 12 של חברת התוכנה. הפרויקט בוצע באמצעות אדוונטק טכנולוגיות, נמשך כשנה ועלותו הכללית מוערכת ב-5 מיליון שקל.

המערכת החדשה מאפשרת יצירת אסטרטגיית גבייה המותאמת ללקוח באופן דינמי, על בסיס מאפיינים, חובות קיימים, היסטוריית הטיפול והתנהלות הלקוח. לדברי רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות של Cal: "כחלק מהתוכנית האסטרטגית של Cal להחלפת מערכות הליבה, החלפנו מערכת גביה ותיקה במערכת חדישה אשר תאפשר לנציגי הגביה מידע מקיף ונגיש אודות לקוחותינו".

"זהו היישום הראשון בארץ של מודול הגבייה המתקדמת של אורקל" אומר רן שורצמן, מנהל הפרויקט מטעם אדוונטק. "מעבר לכניסה היסודית למודול עצמו, ויישומו בצורה מיטבית, כלל הפרויקט כמות גדולה של פיתוחים והתאמות במטרה להתאים את המערכת לתהליכי העבודה והדרישות המיוחדות של Cal . כמו כן בוצעו הסבות נתונים מאסיביות כדי לשמר את הנתונים מהמערכת הישנה ולאפשר המשכיות ורציפות בתהליכי הגבייה מול הלקוחות; הפרוייקט נוהל בהתאם למתודולוגיית אדוונטק ולדרישותיה של Cal, שהינו תאגיד עזר בנקאי הכפוף לרגולציות שונות. המערכת עלתה לאוויר בתהליך מתוזמן היטב וללא תקלות משמעותיות".

תגיות