צילום: בלומברג
H&M עקפה את התחזיות בעקבות גידול במכירות באסיה וארה"ב
חברת האופנה השנייה בגודלה באירופה רשמה רווח נקי של 5.22 מיליארד קרונה בהשוואה מ-4.26 מיליארד קרונה בתקופה המקבילה אשתקד; אנליסטים ציפו לרווח של 4.86 מיליארד קרונה
20.06.2012, 10:39 | בלומברג
H&M, חברת האופנה השנייה בגודלה באירופה, דיווחה היום (ג')על תוצאותיה לרבעון השני ועקפה תחזיות האנליסטים על רקע עלייה במכירות בארה"ב ובאסיה.
הרווח הנקי של החברה עלה ל-5.22 מיליארד קרונה (750 מיליון דולר) בשלושת החודשים שהסתיימו במאי בהשוואה ל-4.26 מיליארד קרונה בתקופה המקבילה אשתקד, כך הודיעה היום החברה שבסיסה בשטוקהולם. ממוצע התחזיות של 14 אנליסטים שסקרה בלומברג היה לרווח של 4.86 מיליארד קרונה.
H&M, אשר מוכרת ביגוד זול יחסית התמקדה בהרחבת מספר החנויות באסיה וארה"ב כדי להתגבר על ההאטה בהוצאות הצרכנים באירופה. "עסקי הקמעונאות הבינלאומיים מאתגרים, אבל המכירות של H&M עמדו באופן באתגר בצורה טובה", אמר ניקלאס אקמן, אנליסט בקרנגי בשטוקהולם. H&M הודיעה ב-15 ביוני כי המכירות ברבעון השני עלו ל-31.7 מיליארד קרונה, מעל התחזיות ל-31.3 מיליארד קרונה. רשת האופנה חזרה היום על תוכניותיה להוסיף 275 חנויות בשנת הכספים שתסתיים בנובמבר 2012, כאשר סין, ארה"ב ובריטניה יהיו האזורים עם תוספת החנויות הגדולה ביותר.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה