צילום: אי פי אי
יורו 2012: פצצת רייטינג
בארה"ב 1.26 מיליון צופים במשחק, עלייה של 183% מהרייטינג הממוצע של יורו 2008. בגרמניה, ספרד ואיטליה בין 60% ל-75% ממשקי הבית צופים במשחקים שקשורים אליהם
20.06.2012, 18:26 | סוכנויות הידיעות
בעלי זכויות השידור של יורו 2012 ברחבי העולם יכולים להיות מאוד מרוצים מהנתונים שהטורניר מביא להם. בארה"ב, למשל, ESPN משדרת את המשחקים ומביאה 1.26 מיליון צופים למשחק – עלייה של 183% מהרייטינג הממוצע של יורו 2008. ESPN הספרדי בארה"ב העלה את הרייטינג למשחקים ב-131%.
בגרמניה המשחקים גם כן מביאים רייטינג ענק. 75% ממשקי הבית בגרמניה צפו בגרמניה–הולנד ב-ARD, למשל. בספרד 60.2% ממשקי הבית צפו במשחק מול איטליה ב-Telecinco ובאיטליה, 70% צפו במשחק ששודר ב-RAI. באנגליה גם כן יכולים לרשום קיץ מוצלח. יותר מ-18.6 מיליון איש צפו באנגליה – אוקראינה אמש ששודר ב-ITV1. גם בשווקים הקטנים יותר הנתונים מרשימים ביותר. הולנד – דנמרק משך 87% ממשקי הבית בהולנד ובדנמרק 76% צפו בנבחרת שלהם מנצחת את ההולנדים. באירלנד, יותר מחצי מהאוכלוסייה (2.03 מיליון איש) צפו בהפסד לקרואטיה. בישראל גם כן הנתונים מרשימים. המשחק אתמול בין אנגליה לאוקראינה עזר לערוץ 9 לגרוף רייטינג ממוצע של 15.4% בקרב משקי בית יהודיים. זה היה המשדר הנצפה ביותר אי פעם בערוץ הרוסי, וזאת לאחר שספרד – קרואטיה נהפך ביום ראשון למשדר הנצפה ביותר בערוץ. הרייטינג הממוצע לשידורי היורו בערוץ 9 עומד על 11.42%, בעוד שלושת המשחקים ששודרו בערוץ 10 הביאו 14.80%.
תגובה אחת לכתיבת תגובה