אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מטריקס פיתחה מערכת CRM עבור דנאל

מטריקס פיתחה מערכת CRM עבור דנאל

מערכת ה-CRM, אשר פותחה על ידי אגף Dynamics CRM בחטיבת CRM וטלקום במטריקס תשרת כ-25 אלף לקוחות בחודש. היקף הפרויקט 10 מיליון שקל

21.06.2012, 16:46 | כלכליסט
קבוצת דנאל, המספקת שירותי משאבי אנוש, סיעוד ורווחה, העלתה לאוויר מערכת CRM, אשר פותחה על ידי אגף Dynamics CRM בחטיבת CRM וטלקום במטריקס. היקף הפרויקט נאמד במעל 10 מיליון שקל.

הפרויקט נולד בעקבות הצורך בשדרוג טכנולוגי של מערכות החברה לצד שינוי תפיסתי בתהליכי העבודה של דנאל. במסגרתו, פיתחה מטריקס מערכת מבוססת Dynamics CRM של מיקרוסופט, שנועדה לשמש את חטיבת משאבי האנוש ואת חטיבת הסיעוד בחברה, המונות כ-500 עובדי סגל, הפזורים ב-60 סניפים ברחבי הארץ.

המערכת שפותחה עבור חטיבת משאבי האנוש מאפשרת ניהול של כלל תהליכי הגיוס ואיוש המשרות, וכוללת ממשקים חכמים לאתר האינטרנט של החברה. באמצעותה, הפכו תהליכי ההשמה לממוחשבים ואוטומטיים, החל מקבלת קורות חיים והגשת מועמדויות למשרה, וכלה בהקפצת מועמדים רלוונטיים למגייסים ובקרה על תהליכי הראיון והגיוס. עוד מטייבת המערכת את ההתאמה בין המועמדים למשרות, על פי מגוון פרמטרים.

המערכת שפותחה עבור חטיבת הסיעוד מאפשרת ניהול של כלל תהליכי העבודה השוטפים לשיבוץ ומעקב של מטפלים למטופלים סיעודיים, לרבות ממשקים להעברת נתונים חודשיים לביטוח לאומי ומודול לעיבוד נתונים עבור הפקת שכר וחשבוניות חודשיות. עוד מאפשרת המערכת קליטה וניהול של לקוחות פוטנציאליים באופן רציף בין סניפים, השמה מבוססת פרמטרים כגון שפה, אזור מגורים, מין ועישון, וכן מאפשרת הגברה של תהליך הבקרה על תהליך ה-SLA (Service Level Agreement).

לדברי דרור פלנבאום, סמנכ"ל השיווק של דנאל: "המערכת מיישמת הלכה למעשה את התפיסה של החברה, כי הלקוח הוא במרכז. המערכת מייעלת את תהליכי העבודה – הן מבחינת שיפור השירות וקיצור הזמנים במתן מענה והן מבחינת התאמה איכותית יותר בין מועמד למשרה ובין מטפל למטופל".

 

יעל מיתר רי, ארכיטקטית פתרונות עסקיים במטריקס, מסרה כי: "ייחודה של המערכת הוא במורכבות מנועי השיבוץ וההתאמה שתומכים בתהליכים העסקיים הארגוניים. מדובר על פרויקט מורכב הן בשל תהליכי העבודה הרבים של דנאל והן בשל ריבוי הממשקים והסניפים של החברה. המערכת מאפשרת גישה ל-Data Base מרכזי מכל הסניפים וכוללת יכולות שיתוף מידע וניהול ותהליכי עבודה חוצי ארגון. הבחירה בפלטפורמת Dynamics CRM נעשתה, בין השאר, בשל הממשק הידידותי שלה, המתאים ונוח למשתמשים שאינם בעלי מיומנויות מחשב, כך שהטמעתה בעבודה השוטפת של הארגון היא פשוטה וטבעית יותר".

תגיות