אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התקציב של סודה סטרים יצא למכרז

התקציב של סודה סטרים יצא למכרז

ל"כלכליסט" נודע כי 3 משרדי פרסום נבחרו להציג פרזנטציה לתקציב של 4 מיליון דולר

25.06.2012, 09:08 | אורנה יפת

חברת סודה סטרים ישראל הוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה, שיעמוד על 4 מיליון דולר, כך נודע ל"כלכליסט". עוד נודע כי שלושה משרדים הוזמנו להציג פרזנטציה לתקציב: פוגל אוגילבי, רגב קויצקי ושמעוני פינקלשטיין. בעבר טופל תקציב סודה סטרים בברוקנר נטע יער.

סודה סטרים, צילום: בלומברג סודה סטרים | צילום: בלומברג סודה סטרים, צילום: בלומברג

הנהלת סודה סטרים נפגשה גם עם גיתם BBDO, שנפסל מכיוון שהוא מטפל בתקציב פפסי. בחברה רואים במשקאות קלים מתחרים ישירים של המותג. "אנחנו מחפשים משרד שיש לו נציגות בינלאומית ושלא מטפל בתקציב של משקה קל או בר מים", אמר ל"כלכליסט" מנכ"ל סודה סטרים ישראל אפי אשל. תקציב הפרסום יופנה, בין היתר, לבר המים החדש Aquabar שתשיק סודה סטרים בארץ במחצית 2013 ויתחרה בתמי 4 ובאלקטרה בר.

בתוך כך, מתכוונת החברה להקים חנות קונספט ראשונה בישראל ב־2013. בחנות יימכרו כל סוגי המתקנים של סודה סטרים, סירופים ועוד. "אנחנו מחפשים עבור החנות מקום עם תנועה רבה, אך עדיין לא החלטנו אם היא תפעל ברחוב או בקניון", אמר אשל. "בהתאם להצלחת החנות, נבחן את האפשרות להקים רשת למותג.

סודה סטרים מפעילה "חנות בתוך חנות" בשופרסל דיל בסינמה סיטי ברמת השרון, והיא צפויה להשיק מתחמים נוספים בקונספט זה בסניפי שופרסל בטירת הכרמל ובקריון. החברה בוחנת אפשרות להשיק את הקונספט גם במגה.

תגיות