אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המכללה לתקשורת ולפרסום ACC תרצה גרנות פותחת מסלול להכשרת ארט דירקטורים צילום: אוראל כהן

המכללה לתקשורת ולפרסום ACC תרצה גרנות פותחת מסלול להכשרת ארט דירקטורים

התוכנית, בהיקף של שנתיים אקדמיות, מיועדת לסטודנטים הרוצים להשתלב בתחום הקריאייטיב בענף הפרסום. בראש המסלול יעמוד דוד אביטל

25.06.2012, 14:49 | כתב כלכליסט

המכללה לתקשורת ולפרסום ACC ע"ש תרצה גרנות משיקה תוכנית לימודים ייחודית להכשרת ארט דירקטורים לענף הפרסום. התוכנית, בהיקף של שנתיים אקדמיות, מיועדת לצעירות וצעירים יצירתיים הרוצים להשתלב בתחום הקריאייטיב בענף הפרסום, ולמעצבים גרפיים וביצועיסטים המעוניינים להתמקצע ולהתקדם לתפקיד ארט-דיירקטור.

סטודנטים על הדשא (אילוסטרציה), צילום: עמית שעל סטודנטים על הדשא (אילוסטרציה) | צילום: עמית שעל סטודנטים על הדשא (אילוסטרציה), צילום: עמית שעל

מסלול הלימודים מבוסס על התנסות רבה, לימודים מעשיים והכנת תיק עבודות מקצועי, ובסופו יזכו בוגרים מצטיינים למשרת סטאז' עם משכורת, במשרד פרסום. בראש המסלול יעמוד דוד אביטל, בעל 25 שנות ניסיון כארטדיירקטור ומנהל קריאייטיב במשרדי פרסום מובילים, וזוכה בעשרות פרסי קריאייטיב בארץ ובעולם. לצידו ילמדו מגוון מנהלי קריאייטיב וארט דיירקטורים בכירים.

דוד אביטל מסר: "בענף הפרסום חסרים ארט-דיירקטורים טובים. והצורך בהכשרת ארט דיירקטורים מגיע אלינו מכל מנהל קריאייטיב שאנחנו פוגשים ואנחנו שמחים להרים את הכפפה המקצועית הזאת. לא חסרים מקומות המלמדים את הטכניקה, אך הם עושים זאת באופן מנותק מעולם הפרסום עצמו. מעצבים גרפים שמתחילים לעבוד במשרד פרסום חסרים את כל הרקע וההבנה של התחום, ולא מסוגלים לעבוד באופן עצמאי. המסלול החדש שלנו מרתק ותכניו מדויקים, מעמיקים וייעודיים להשתלבות מקצועית בענף. זאת גם הסיבה, שלא כל אחד יכול להירשם למסלול, שהביקוש אליו רב".

תגיות