אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיקרוסופט מעלה פרופיל בעולם המדיה החברתית: רוכשת את Yammer ב-1.2 מיליארד דולר

מיקרוסופט מעלה פרופיל בעולם המדיה החברתית: רוכשת את Yammer ב-1.2 מיליארד דולר

Yammer מאפשרת לארגונים להקים רשת חברתית פרטית לתקשורת בין עובדים; מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר: "Yammer מוסיפה רשת חברתית ארגונית טובה מסוגה להיצע שירותי הענן ההולך והגדל של מיקרוסופט"

25.06.2012, 21:47 | עומר כביר
מיקרוסופט משדרגת את פעילותה בעולם המדיה החברתית: ענקית התוכנה הודיעה הערב (ב') על רכישת Yammer, שירות המאפשר לארגונים להקים רשת חברתית פרטית לתקשורת בין עובדים, וזאת תמורת 1.2 מיליארד דולר במזומן. העסקה כפופה לאישור הרגולטור.

"רכישת Yammer מדגישה את המחויבות שלנו לספק טכנולוגיה שעסקים צריכים ואנשים אוהבים", אמר מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, בהודעה לעיתונות, "Yammer מוסיפה רשת חברתית ארגונית טובה מסוגה להיצע שירותי הענן ההולך והגדול של מיקרוסופט".

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, צילום: בלומברג סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט | צילום: בלומברג סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, צילום: בלומברג

Yammer הינה אחד הפתרונות המובילים בתחות הרשתות החברתיות הארגוניות: לחברה יש חמישה מיליון משתמשים ארגוניים מ-85% מחברות Fortune 500. עם השלמת העסקה, יצורף השירות לחטיבת האופיס של החברה בראשות קורט דלבנה. מנכ"ל Yammer, דיוויד סאקס, יעמוד בראש בראש צוות הפיתוח של הרשת החברתית, שתמשיך לפעול כשירות עצמאי.

"כשהקמנו את Yammer לפני ארבע שנים, רצינו לעשות משהו גדול", אמר סאקס. "היה לנו חזון לדרך שבה רשת חברתית יכולה לשנות את צורת העבודה שלנו. ההצטרפות למיקרוסופט תאיץ את החזון הזה ותספק לנו גישה לטכנולוגיות, למומחיות ולמשאבים".

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ל 2 אם תכנס לאתר תבין מה יאמר עושים
עסק קטן יכול לתת תמיכה ללקוחות לקוחות יוכלו להתייעץ אם מומחים בעסק איש מכירות בשטח יוכל לקבל הדרכה בזמן מכירה עסק יוכל לרכז את כל הלקוחות שלו ולשמור איתם על קשר ועוד הרבה שרותים אחרים המערכת עובדת כפלטפורמה בין העסק ללקוח לא רק בתוך העסק
אילן , לוס אנג'לס  |  26.06.12
3.
הנגשת השירותים לכל עסק או אירגון
כבר היום אתה יכול לקבל ממיקרוסופט שירותים שבעבר רק חברות חברות ענק יכלו להרשות לעצמם , עבור עסק של אדם אחד או חמישה ובמחיר שווה לכל נפש. באמצעות הרכישה תוכל מיקרוסופט להנגיש את השירותים לכל רמה. תוך מספר דקות ובלחיצת כפתור ושימוש בכרטיס אשראי , יש היום לכל מי שזקוק סידרה של שירותי ענן ממיקרוסופט ומשותפותיה היכולים לתת פתרון ל- % גדול מהעסקים והצרכים.
שי , ירושלים  |  26.06.12
2.
האין תבונה בקודקודים של מנהלי מיקרוסופט ? ? ?
שוק העבודה מאופיין בשלושה פלחי שוק: הסקטור האירגוני (enterprises) הכולל את החברות הגדולות (נניח מ-500 עובדים ומעלה), וכן החברות הבנוניות בגודל (נניח מ-200 עד 500 עובדים). (ואלה אולי הקנדידטים למערכת "חברתית") הסקטור הממשלתי המחולק ליחידות קטנות יותר שאין בניהם קשר או זהות אינטרסים משמעותיים. (אולי קנדידטים למערכת "חברתית") הסקטור הפרטי הקטן הכולל מאות אלפי עסקים קטנים המעסיקים בין עובד אחד ועד ל -50 , והסקטור הזה מונה את 96% מהמועסקים בכל מדינה. (לחלוטין לא קנדידטים למערכת "חברתית" פנים מפעלית) אז להיכן מיקרוסופט מכוונת ? למי היא "תמכור" את השטות הזו ? הרי פייסבוק ושאר הרשתות "החברתיות" מתחילים לצלוע, אז למה מנהלי מ.ס. תמיד מתעקשים להכנס למעלית יורדת מטה מטה ? האנשים הללו במיקרוסופט מובילים בכוח את החברה, לאבדון .
אלי גדין  |  26.06.12