אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פפסי תעניק חסות למופע המחצית של הסופרבול - ב-7 מיליון דולר בשנה צילום: אי פי אי

פפסי תעניק חסות למופע המחצית של הסופרבול - ב-7 מיליון דולר בשנה

ליגת הפוטבול של ארה"ב חתמה על הסכם חסות עם פפסיקו - שתחליף את חברת הצמיגים ברידג'סטון

27.06.2012, 18:38 | סוכנויות הידיעות

ה-NFL, ליגת הפוטבול של צפון אמריקה, חתמה על הסכם חסות עם פפסיקו, לפיו פפסי תהיה מעניקת החסות הרשמית למופע המחצית בסופרבול.

על פי הדיווחים בארה"ב, מותג המשקאות המוביל של פפסיקו יחליף את הספונסרית הנוכחית, חברת הצמיגים ברידג'סטון. ברידג'סטון מעניקה חסות ל-Half Time Show מאז 2008.

על פי הערכות, ההסכם של ה-NFL עם פפסי הוא למספר שנים ושווה יותר מההסכם של ברידג'סטון. חברת הצמיגים שילמה ל-NFL כ-7 מיליון דולר בשנה והערכות הן שפפסי תשלם לפחות 10 מיליון דולר בשנה.  

הסופרבול הוא האירוע הכי נצפה בטלוויזיה האמריקאית. סופרבול 2012, בין ניו יורק ג'איינטס לניו אינגלנד פטריוטס, שבר את כל השיאים ונצפה על ידי 111.3 מיליון צופים בממוצע בארה"ב.

פפסיקו, החברה המייצרת את מותג פפסי, היא המפרסמת הגדולה בספורט האמריקאי: לפי מחקר של חברת IEG שפורסם לאחרונה, הוציאה פפסיקו ב-2011 בין 340 ל-345 מיליון דולר על פרסום באירועי ספורט בארה"ב.

תגיות