אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": דרישה לחשיפת מכרז הרכב של התעשייה האווירית צילום: אריאל בשור

בלעדי ל"כלכליסט": דרישה לחשיפת מכרז הרכב של התעשייה האווירית

התעשייה האווירית אמנם נעתרה לדרישות לחשוף את הצעות המחיר של החברות הזוכות במכרז - אך תתמתין כשבוע לתגובתן

27.06.2012, 19:02 | תומר הדר

כמה חברות ליסינג פנו לתעשייה האווירית בדרישה לחשוף את הצעות המחיר של החברות הזוכות במכרז, שלמה סיקסט ופריים ליס.כך נודע ל"כלכליסט". על פי תגובת התעשייה האווירית לחברות הפונות החליטה ועדת המכרזים לאפשר את חשיפתן של ההצעות. עם זאת החליטה הוועדה להעניק לחברות הזוכות שהות של שבוע, להחליט כיצד יתייחסו לנושא.

מכרז התעשייה האווירית נחשב לאחד ממכרזי הליסינג הגדולים שפורסמו השנה ומונה מעל 2,000 כלי רכב.

במכרז זכו שלמה סיקסט שתספק את מכוניות הנוסעים ופריים ליס שתספק את הרכבים המסחריים. על פי נוסח הפניה תינתן לחברות הזוכות שהות של כשבוע לפני שיוחלט האם יחשפו את נתוני ההצעות הזוכות.

(ארכיון), צילום: shutterstock (ארכיון) | צילום: shutterstock (ארכיון), צילום: shutterstock

במכרז השתתפו בין השאר באלבר, אלדן, הרץ, שלמה SIXT ופריים ליס. בתע"א מועסקים יותר מ־16 אלף עובדים.

מכרז הליסינג של התע"א עבר תהפוכות רבות. עד 2009 סופקו רכבי הליסינג של התעשייה האווירית על ידי אלבר ואוויס. במרץ 2009 פורסם מכרז ליסינג חדש, שרוב חברות הליסינג הגדולות סירבו להשתתף בו, בין השאר עקב תנאיו.

כמו כן, המכרז דרש מהחברה הזוכה לעמוד בשורה ארוכה של מגבלות, ובהן ביטול של השתתפות עצמית באירועים שאינם תאונתיים. בסופו של דבר התמודדו במכרז רק באדג'ט ופריים ליס, אך אלה לא עמדו בתנאי המכרז שבוטל, כתוצאה מכך. גיוס ספקית הליסינג הנוכחית, פריים ליס, בוצע באמצעות סדרת פגישות אישיות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות