אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שלום שמחון מגייס את יובל המבולבל צילום: שאול גולן

שלום שמחון מגייס את יובל המבולבל

יובל שם טוב, המוכר יותר כיובל המבולבל, גויס להוביל קמפיין של משרד התמ"ת בנושא הגברת המודעות לשינויים בחוק המע"מ

02.07.2012, 09:18 | כתב כלכליסט

שחקן חיזוק חדש לשר התמ"ת, שלום שמחון: יובל המבולבל, או בשמו האמיתי יובל שם טוב, גויס להוביל קמפיין של משרד התמ"ת בנושא הגברת המודעות לשינויים בחוק המע"מ. הקמפיין, בעלות של 5.5 מיליון שקל לקונספט ולהפקת הלפ"מ, עלה בסוף השבוע האחרון ויפורסם במהלך השבועות הקרובים בערוצי המדיה השונים.

נושא הקמפיין הוא ההחלטה להרחיב את הזכאות לתשלום המע"מ בעת קבלת התמורה (מע"מ על בסיס מזומן), שאמורה להקל על עשרות אלפי עסקים קטנים עם מחזור הכנסות של עד 1.95 מיליון שקל. כיום בעלי העסקים משלמים מע"מ אחת לחודש, גם אם טרם קיבלו את התשלום מהלקוח עבור המוצר או השירות.

תגיות