אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: תירוצים מהסרטים

קמפיין עולמי: תירוצים מהסרטים

פובליסיס יצר קמפיין שמטרתו ליידע את הציבור על שידורים חוזרים של סדרת הדרמה המשטרתית "CSI" בערוץ סוני

05.07.2012, 09:58 | תמי מלצר־רוזנווקס

המדינה: ברזיל | הלקוח: ערוץ הטלוויזיה Sony Entertainment | המשרד: Publicis

ערוץ סוני רצה ליידע את הציבור על שידורים חוזרים של סדרת הדרמה המשטרתית "CSI". לשם כך הם יצרו קמפיין שבו מככבים סרטי הסימון המשטרתיים שמקיפים זירות פשע; הסטריפים הצהובים האלה, שלדעתי, רוב הייצור שלהם בעולם מיועד להפקות של סדרות מתח ולא באמת למשטרה. אף אחד לא התעכב אי פעם לבדוק מה בעצם כתוב עליהם (וגם אתם לא הייתם יודעים זאת לעולם, אלמלא הייתי כל כך מחויבת לבדוק בשבילכם אינפורמציות בלתי נחוצות). ובכן, הכיתוב המקורי הוא "Police line – do not cross" . לידיעתכם.

כל הסיבות שגרמו לצופים לפספס פרק של CSI כל הסיבות שגרמו לצופים לפספס פרק של CSI כל הסיבות שגרמו לצופים לפספס פרק של CSI

סרטי הסימון האלה הוצבו בכל מודעה במרכז הפריים, כך שאי אפשר להתעלם מהכתוב בהם - והפעם, מופיעים עליהם כל המשפטים שבעקבותיהם לא הצלחתם לראות את שידורו הראשון של הפרק. לא רוצה לסכסך, אבל רוב הסיבות נעוצות באשה שלכם: "מותק, יש לנו אורחים", "אתה לא אוהב אותי יותר? אני רוצה שנדבר", והטיעון הקטנוני מכולם: "יורדים לי המים, מהר לבית חולים!". תהיה הסיבה אשר תהיה, פשעתם והפסדתם פרק. עכשיו אתם מוזמנים לחזור למוטב. צפייה מהנה.

הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות