אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אנדי מארי פספס את ההזדמנות שלו להיות להיט ספונסרשיפ? צילום: אם סי טי

אנדי מארי פספס את ההזדמנות שלו להיות להיט ספונסרשיפ?

ההפסד של מארי ככל הנראה עלה לו בתוספת של 3-5 מיליון דולר בהכנסות שנתיות מחוזי פרסום

09.07.2012, 21:43 | סוכנויות הידיעות

אנדי מארי לחם בגבורה בגמר אליפות וימבלדון שיערך אמש, אך בסופו של דבר נכנע לרוג'ר פדרר בסיומן של ארבע מערכות, שהעניקו לפדרר זכייה שביעית בווימבלדון, ו-17 ניצחונות בטורנירים חשובים.

מלבד העובדה שפספס את ההזדמנות להיכנס להיכל התהילה של הטניס כבריטי הראשון שזכה בווימבלדון מאז שנות ה-30, מארי פספס גם הזדמנות לעלות בצורה ניכרת את פוטנציאל ההכנסות שלו מחוזי פרסום.

כיום, טניס הגברים נשלט על ידי מפלצת בעלת 3 ראשים המוכרים בשמות פדרר, נדאל וג'וקוביץ. בספורט האינדיבידואלי, בין אם מדובר במרוצי מכוניות, גולף או טניס, הרווחים הפיננסיים מפרסומות בהחלט הולכים למנצחים הגדולים.

אנדי מארי ורוג אנדי מארי ורוג'ר פדרר. פספס הזדמנות להתחרות על חסויות עם "מפלצת שלושת הראשים" | צילום: אם סי טי אנדי מארי ורוג

אם נתמקד בטניס בלבד: רוג'ר פדרר הרוויח 45 מיליון דולר מחסויות, כולל חוזים עם נייקי, וילסון ורולקס; רפאל נדאל הרוויח 25 מיליון דולר מחסויות, כולל חוזים עם נייקי, קיה מוטורס ובקארדי; נובאק ג'וקוביץ' הרוויח למעלה מ-10 מיליון דולר מחסויות לאחר עונת הפריצה שלו ב-2011, שבה זכה בשלושה תארים; כמו כן יש לציין את מריה שראפובה והאחיות וויליאמס, שמדורגות בקרב הספורטאים המרוויחים ביותר בעשור האחרון (כולן הרוויחו למעלה מ-15 מיליון דולר בשנה), בזכות כישורי הטניס והמראה שלהן.

זהו השיא של טניס הגברים מבחינת פוטנציאל הכנסות, והדרך היחידה ששחקן נוסף יוכל לזכות בנתח גדול יותר מעוגת החסויות תהיה לנצח אחד מהשחקנים הגדולים בגמר מותח של אליפות גרנד סלאם.

עם זאת, אין סיבה לרחם מדי על מארי. על פי הערכות של בלומברג ביזנסוויק לשנה הנוכחית, הוא מדורג במקום ה-80 בקרב הספורטאים השיווקיים ביותר, וקרוב לוודאי שהרוויח 5 מיליון דולר מפרסומות בשנה שעברה עבור חברות כמו אדידס, היד (Head) ורויאל בנק אוף סקוטלנד.

אולם ההזדמנות לזכות באליפות הגדולה הראשונה שלו, לסיים בצורת ארוכה ביותר של ניצחונות אנגליים על האדמה המקומית, תוך כדי מניעת התהילה מאחד השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה, ההפסד של מארי ככל הנראה עלה לו בתוספת של 3-5 מיליון דולר בהכנסות שנתיות מחוזי פרסום.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות