אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: לכלוך זה טוב!

קמפיין עולמי: לכלוך זה טוב!

יוניליוור יוצאת בקמפיין למותג הכביסה OMO, אלא שלכל אורך הקמפיין לא נאמרת ולו מילה אחת על כביסה והסרת כתמים. את אמא אינטליגנטית, תביני לבד

12.07.2012, 10:44 | תמי מלצר־רוזנווקס

מכירים את האמהות האלה שיעשו הכל כדי להעשיר את הילד? ירשמו אותו ל"סאמר סקול" (כי מי יכול היום להסתדר בגן חובה בלי שפה שנייה); וימלאו לו את השבוע בחוגים, כדי שיעשה רושם טוב בוועדת הקבלה לביה"ס... אבל כשזה מגיע למשחק בבוץ, כאן מתנגש ערך "הילד מעל הכל" עם ערך נעלה הרבה יותר: אפס סובלנות ללכלוך!

המוצר: OMO, מותג חומרי כביסה מבית יוניליוור; המדינה: בריטניה; המשרד: DLKW Lowe, לונדון המוצר: OMO, מותג חומרי כביסה מבית יוניליוור; המדינה: בריטניה; המשרד: DLKW Lowe, לונדון המוצר: OMO, מותג חומרי כביסה מבית יוניליוור; המדינה: בריטניה; המשרד: DLKW Lowe, לונדון

חברת יוניליוור, שמקפידה לעטוף כל מותג שלה בפילוסופיה שלמה, יוצאת בקמפיין למותג הכביסה OMO: "לכלוך זה טוב". בסדרת המודעות נראים ילדים מאושרים משחקים בחוץ, מכוסים לכלוך וכתמי בוץ. ההדפסים שעל החולצות שלהם כמו לקוחים מפיה של סופר־נני: "בוץ מרחיב את הדעת הרבה יותר משטיח"; "הרפתקאות אמיתיות אינן נשלטות בג'ויסטיק"; ו"אומץ לב זה לא דבר שרוכשים מול הטלוויזיה". היופי האמיתי הוא שלכל אורך הקמפיין לא נאמרת ולו מילה אחת על כביסה והסרת כתמים. את אמא אינטליגנטית, תביני לבד.

הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות