אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סווטש מעלה קמפיין פרסומי לסדרת שעונים חדשה

סווטש מעלה קמפיין פרסומי לסדרת שעונים חדשה

היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקל. מיום השקת הסדרה נמכרו למעלה מרבע מיליון יחידות ברחבי העולם

16.07.2012, 09:16 | כתב כלכליסט
מותג השעונים סווטש, מעלה קמפיין רחב היקף לרגל ההשקה הבינלאומית של סדרת השעונים החדשה, כרונו פלסטיק - שעוני היד הצבעוניים של הקיץ. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקל.

סווטש נמכר ב-12,500 נקודות ברחבי העולם ובישראל הוא מיובא ומשווק בארץ ע"י חברת רולטיים המפעילה את רשת חנויות סווטש ב-11 נקודות מכירה בפריסה ארצית כמו גם הפצת המותג לחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

אורית מינה, מנהלת שיווק קבוצת רולטיים, מסרה כי: "הקמפיין בארץ נועד לחשוף לקהל את הקולקציה החדשה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות יומית ומגזינים, פייסבוק ופעילות קד"מ בחופים, בהשקעה של 3 מיליון שקל".

לדברי אבי מרקוביץ, מנכ"ל חברת רולטיים: "מיום השקת הסדרה בחו"ל נמכרו למעלה מרבע מיליון יחידות ברחבי העולם ואנו צופים כי עם העלאת הקמפיין יחול גידול של לפחות 20% בהיקף המכירות של החברה".

תגיות