אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כלכליסט מגדיל את הפער מול המתחרים

כלכליסט מגדיל את הפער מול המתחרים

אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל את זירת האתרים הכלכליים. סקר TIM לחודש יוני מדרג את כלכליסט במקום ה-13 בין כלל אתרי האינטרנט בישראל ובמקום ה-10 בדרוג הגלישה ממקומות עבודה. 71% מגולשי "כלכליסט" הם בעלי השכלה גבוהה

16.07.2012, 14:01 | כלכליסט
אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל את הגזרה הכלכלית בקרב אתרי האינטרנט בישראל. על פי נתוני TIM לחודש יוני, "כלכליסט" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל. בכך ממשיך האתר רצף של יותר משנה וחצי בפסגת דירוג האתרים הכלכליים ושומר על המעמד המוביל מאז שהחל להימדד בסקר בסוף 2010.

"כלכליסט" דורג ביוני במקום ה-13 בדירוג האתרים הכללי בישראל. שיעור החשיפה לאתר זינק ל-16.4% ומדובר ב-664 אלף גולשים ייחודיים בשבוע ל"כלכליסט". המתחרים, "דה מרקר" ו"גלובס", מדורגים במקומות ה-16 וה-18 בהתאמה עם חשיפה שבועית של 14.1% ו-13.7% ביוני.

אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל גם בגלישה ממקומות העבודה ומדורג במקום ה-10 מכלל האתרים בארץ עם חשיפה שבועית של 15.6%. אתרי "גלובס" ו"דה מרקר" מדורגים רק במקומות ה-12 וה-17 בהתאמה.

שיעור החשיפה השבועית מטלפונים סלולריים לאתר "כלכליסט" הסתכם ב-4.6% ביוני והאתר דורג במקום ה-15. 

הפעם נוספו לסקר גם מאפייני הגולשים באתרים השונים. נתונים אלה מצביעים על כך כי שיעור הגלישה של נשים באתר "כלכליסט" גבוה בהשוואה למתחריו הכלכליים ומסתכם ב-38% וזאת לעומת 34% ו-33% ב"גלובס" ו"דה מרקר" בהתאמה. כמו כן, שיעור בעלי השכלה גבוהה שגלשו ב"כלכליסט" הוא הגבוה ביותר בין האתרים שנבדקו ומגיע ל-71%.

על סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זאת, יצויין כי בשנים שחלפו הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.

תגיות