כלכליסט מגדיל את הפער מול המתחרים
אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל את זירת האתרים הכלכליים. סקר TIM לחודש יוני מדרג את כלכליסט במקום ה-13 בין כלל אתרי האינטרנט בישראל ובמקום ה-10 בדרוג הגלישה ממקומות עבודה. 71% מגולשי "כלכליסט" הם בעלי השכלה גבוהה
"כלכליסט" דורג ביוני במקום ה-13 בדירוג האתרים הכללי בישראל. שיעור החשיפה לאתר זינק ל-16.4% ומדובר ב-664 אלף גולשים ייחודיים בשבוע ל"כלכליסט". המתחרים, "דה מרקר" ו"גלובס", מדורגים במקומות ה-16 וה-18 בהתאמה עם חשיפה שבועית של 14.1% ו-13.7% ביוני.
אתר "כלכליסט" ממשיך להוביל גם בגלישה ממקומות העבודה ומדורג במקום ה-10 מכלל האתרים בארץ עם חשיפה שבועית של 15.6%. אתרי "גלובס" ו"דה מרקר" מדורגים רק במקומות ה-12 וה-17 בהתאמה.
שיעור החשיפה השבועית מטלפונים סלולריים לאתר "כלכליסט" הסתכם ב-4.6% ביוני והאתר דורג במקום ה-15.
הפעם נוספו לסקר גם מאפייני הגולשים באתרים השונים. נתונים אלה מצביעים על כך כי שיעור הגלישה של נשים באתר "כלכליסט" גבוה בהשוואה למתחריו הכלכליים ומסתכם ב-38% וזאת לעומת 34% ו-33% ב"גלובס" ו"דה מרקר" בהתאמה. כמו כן, שיעור בעלי השכלה גבוהה שגלשו ב"כלכליסט" הוא הגבוה ביותר בין האתרים שנבדקו ומגיע ל-71%.
על סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זאת, יצויין כי בשנים שחלפו הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.