אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניופאן נכנסת לתחום המזגנים

ניופאן נכנסת לתחום המזגנים

ל"כלכליסט" נודע כי יבואנית מוצרי החשמל רוצה להתחרות באלקטרה ובתדיראן: נכנסת לתחום המזגנים תחת המותג הסיני האייר

17.07.2012, 09:36 | אורנה יפת

יבואנית מוצרי החשמל ניופאן נכנסת לתחום המזגנים. ל"כלכליסט" נודע כי החברה פועלת לקבלת תו תקן למזגנים, לצורך שיווק המותג הסיני האייר. על פי הערכות, ניופאן תשיק את קו המוצרים בעוד כשנתיים. כפי הידוע, מה שמעכב את יבוא המזגנים הוא נושא התקינה: מכיוון שהתקן האנרגטי בישראל הוא מחמיר, ניופאן והחברה הסינית פועלות כדי לייצר מזגן שיעמוד בו.

לפני שנה וחצי ייבאה ניופאן לישראל דגם אחד של מזגני האייר, כפי הנראה כדי לבחון את השוק, אלא שהיה מדובר בדגם יחיד שמכירותיו זניחות. בכוונתה של ניופאן להתחרות בעתיד בשחקניות השולטות בשוק המזגנים בישראל - אלקטרה מוצרי צריכה, טורנדו ותדיראן.

שוק המזגנים בישראל מגלגל 1.3 מיליארד שקל בשנה, שהם כ־500 אלף יחידות קירור. ב־2011 נרשמה ירידה במכירות המזגנים בעקבות המחאה החברתית, לאחר שבקיץ 2010 נרשמו מכירות גבוהות שנבעו מקיץ חם במיוחד.

ניופאן היא היבואנית הבלעדית של המותג האייר, והיא מתייחסת אליו כאל מנוע צמיחה. לדברי ירון צפדיה, סמנכ"ל שיווק בניופאן, "המותג האייר מהווה כיום כ־10%–15% ממחזור המכירות של ניופאן, ואנחנו סבורים שיש לו פוטנציאל גדול מכיוון שהוא פועל בכמה תחומים ובהם מזגנים, מקררים, מחשבים, מסכים, מכונות כביסה וסלולר. לשם השוואה, מחברת טושיבה אנחנו מוכרים רק מסכים, ולכן פוטנציאל הצמיחה במכירות המותג הוא מוגבל. תחום המזגנים הוא תחום שחסר בפורטפוליו של ניופאן. אנחנו משווקים מוצרי חשמל קטנים, מוצרי חשמל לבנים ומוצרי אלקטרוניקה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות