אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיגי לוי ורמי ליפמן הובילו גיוס של 1.5 מיליון דולר לפרומודיטי צילום: עמית שעל

גיגי לוי ורמי ליפמן הובילו גיוס של 1.5 מיליון דולר לפרומודיטי

מנכ"ל ענקית הגיימינג 888 לשעבר, יחד עם אחד מבעלי המניות המרכזיים של פיינל, הובילו השקעה בחברה המפתחת מערכת שיווק דיגיטלית

18.07.2012, 15:44 | אסף גלעד
גיגי לוי, לשעבר מנכ"ל ענקית הגיימינג 888 ורמי ליפמן, מבעלי המניות המרכזיים של פיינל, הובילו השקעה של 1.5 מיליון דולר בסטארט-אפ פרומודיטי המפתח מערכת שיווק דיגיטלית לניהול קמפיינים ברשת.

פרומודיטי (Promodity) שייסד עמית גרינר, לשעבר סמנכ"ל השיווק של WhiteSmoke, נועדה לפתור לדבריו את כאב הראש הכרוך בניהול קמפיינים מקוונים ברשת. "כל מנהל מכירות שמנהל קמפיין פרסום באונליין מעוניין להכריז על מבצעים והנחות, חלקם מיועדים לקהל הרחב, חלקם מיועדים לקהל מפולח ומצומצם, ואז הוא נתקל בקיר", אומר גרינר ל"כלכליסט". "על כל קמפיין כזה מנהל המכירות נדרש לעבוד עם אנשי תוכנה ועיצוב שיסייעו לו להכין באנרים ייחודיים, עמודי נחיתה מיוחדים וסט של פעולות שדורשות הכנה רבה לפני שעולים עם קמפיין. כל מנהל מכירות יודע על מה אני מדבר".

פרומודיטי מוכרת שירות מבוסס ג'אווה סקריפט הניתן לגישה מהרשת. לדברי גרינר הוא מייתר עבור מנהל המכירות את הצורך לעבוד עם צי של מתכנתים ומעצבים בכדי להוציא קמפיינים על ידי ממשק המחולל באנרים ועמודי נחיתה לפי הצורך.

השירות של פרומודיטי יכול להיות מכוון כלפי קהלים מגוונים ולהסתנכרן עם ערוצי שיווק כמו פייסבוק או רשימת "לידים", וכן להתחבר למערכת הקניות והבילינג של העסק שם הוא מאפשר לשנות מחירים באופן גמיש. לדברי גרינר, שיעור המשתמשים שביצעו פעולה בעקבות קמפיין הפרסום עלה בממוצע ב-30% במהלך ארבעת חודשי הרצת האלפא של המערכת.

אל גרינר חברו לקמת החברה גם נעמן ליפשיץ ויותם תבור. פרומודיטי מעסיקה 10 עובדים במשרדיה שבהרצליה פיתוח.

תגיות