אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדש ב-NBA: חסות חולצה צילום: איי אף פי

חדש ב-NBA: חסות חולצה

קבוצות הליגה החליטו שיוכלו לפרסם על החולצות שלהן. המהלך צפוי להכניס 100 מיליון דולר נוספים למועדונים

20.07.2012, 22:43 | סוכנויות הידיעות

קבוצות ה-NBA החליטו שניתן יהיה לפרסם על החולצות. המהלך צפוי להכניס 100 מיליון דולר נוספים למועדונים, שסובלים מהפסד ממוצע של כ-300 מיליון דולר בשנה.

בפגישה השנתית של מנהלי הליגה שנערכה בלאס וגאס, החליטו המועדונים, כמעט פה אחד, לתמוך בפרסום על גופיות השחקנים. בספטמבר תקבל ההצעה אישור סופי. "אני חושב שהקבוצות מאוד מתרגשות מההזדמנות", אמר אדם סילבר, סגן קומישינר ה-NBA.

הפרסומות לא יהיו גדולות - 2.5 אינץ' על 2.5 אינץ' וצפויות להיות ממוקמות על החלק השמאלי של החולצה.

ל-WNBA, ליגת כדורסל הנשים של ארה"ב ול-MLS, ליגת הכדורגל של צפון אמריקה, יש כבר חסויות על הגופיות, אבל ה-NBA היא הראשונה מבין ליגות הספורט הגדולות בארה"ב שמאשרת את המהלך. על פי הערכות, כל קבוצות הספורט המקצועניות בארה"ב יכולות להכניס 370 מיליון דולר מחסויות חולצה.

על פי הערכות, לוס אנג'לס לייקרס יכולה להכניס 4 מיליון דולר מחסות כזאת, בעוד בוסטון סלטיקס וניו יורק ניקס יכולות להכניס 3 מיליון דולר. על פי הערכות של CBSSports.com, ה-NBA הפסידה 400 מיליון דולר מעונה שקוצרה ל-66 משחקים בשל שביתת השחקנים.

"היתה לנו כאן קבוצת בעלים שמחה", אמר הקומישנר דייויד סטרן לאחר הפגישה בלאס וגאס לסוכנות אי.פי, "הרייטינג שלנו עלה ב-28% בעשור האחרון, בעוד הרייטינג הכללי בטלוויזיה ירד ב-30%. הולכת להיות לנו השנה הטובה ביותר בכל הזמנים, גם בהכנסות מכרטיסים וגם מספונסרים".

תגיות